Štajerska legenda zabave na Facebooku
17. 05. 2013
Muzika, zabava, norenje, pitje, druženje, skakanje, objemanje, spoznavanje,... je le nekaj veselih asociacij, ki jih imam ob omembi nočnega kluba. Če pa vse skupaj hočem spraviti pod isti imenovalec pa bi lahko uporabil besedo druženje. In katera je največja digitalna platforma za tovrstno početje? Facebook!
Nočni klubi, diskoteke, lokali, pubi in podobni lokali so kot ustvarjeni za Facebook. Če ga znamo pravilno uporabiti je to omrežje lahko "smrtonostno" orožje. In pri Štuku jim res ne zmanjka municije. A ni dovolj samo streljati, potrebno je tudi kaj zadeti. Kako? Nadaljujte z branjem.
Link: www.facebook.com/StukMaribor
Timeline: zabava se nikoli ne ustavi, počitka ni. Preletel sem vsebine zadnjih mesecev in ekipa, ki skrbi za Facebook je neumorna. Objave so redne, vsebinsko pestre. Če se dogaja v klubu, se mora dogajati tudi na Facebooku. In se. Imam sicer še nekaj idej kako še sfrizirati stran, a o njih malo nižje.
Ocena:
Interakcije: odziv niha od objave do objave. Včasih je rekorden, včasih mizeren. A gledano na splošno stran živi. A bolje pozicionirane vsebine in vnaprej narejena vsebina bi pripeljala še do boljšega feedbacka. Pogrešam call to action, pogrešam več slikovnih vsebin. Fotografije Facebookov algoritem Edgerank pozicionira najbolje, zato priporočam, da poleg besedila dodate še ustrezno fotografijo.
Ocena:
Uporabniki: trenutno še nekaj drobiža manjka do 5k. Je to veliko ali malo za klub, ki obstaja že od leta 1986 in je na Facebooku že dobre dve leti? Mislim, da bi bila lahko številka zlahka vsaj petmestna. Če bi naredili pametno strategijo pridobivanja novih fanov! Imate obiskane dogodke - zakaj fizično na lokaciji ne naredite nekaj kar bi vzdignilo število FB fanov? Predlagam dobro narejeno offline -> online konverzija preko QR kod. Za motivacijo pa jim ponudite cenejši nakup pijače ali kaj podobnega. Imate nekaj kar bi motiviralo priliv novih uporabnikov - brezplačne vstopnice, zakaj jih ne bi delili preko nagradne aplikacije? Poleg novih všečkov bi tako lahko dobili tudi elektronske naslove uporabnikov, ki bi jih lahko uporabili še za mailing - povečanje baze za newsletter. Če ga seveda imate. Če ga nimate pa je to odlična začetna točka.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: profilna slika je ok, naslovna slika pa je slabo izkoriščena. Vidim, da ste jo včasih že uporabili za napoved dogodkov, sedaj pa tega ne počnete več. Zakaj? Že pred časom je Facebook odpravil ostra pravila za naslovnico. Jaz bi jo na vašem mestu uporabil za glavno komunikacijsko sredstvo pri napovedovanju dogodkov. Zavihki so popolnoma neizkoriščeni - fan bi se lahko preko zavihka prijavil na mailing, predlagam neko enostavno kviz aplikacijo za delitev brezplačnih vstopnic, morda zavihek za pregled dogodkov tudi ne bi bil odveč (primer).
Ocena:
Splošna ocena: vidno je, da se ekipa trudi. A pogrešam strategijo, preveč je po sistemu "iz rok v usta". Kje so vsebine iz zaodrja, kaj se dogaja v garderobi pred nastopi, kdo so junaki za šankom, kaj počno varnostniki, ko ne gledajo grdo, kdo vleče kable, koliko sodov piva ste nabavili, je več zelenih ali rdečih etiket ... vsebin imate neomejeno, samo malo domišljije in energije je potrebno. Na Facebooku se še posebej dokaže moto: kar daš, to dobiš.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si