Stran, ki sproža nenadzorovano slinjenje ;)
08. 11. 2012
Včasih pri analizah nekaterih strani samo zavzdihnem in se skrušeno spravim k brskanju in pisanju. Pa ne, da mi je odveč tovrstno početje, a ne morem se znebiti občutka, da nekateri po vseh teh letih, ko je Facebook že zdavnaj izgubil svetli ovoj eksotike še vedno tavajo v temi. So pa tudi izjeme, pred nami je ena izmed njih.
Obstaja nešteto kuharskih portalov (kuharskih oddaj raje ne štejem) in vsi beležijo visoke številke obiskov. Očitno je hrana res vsebina s katero lahko potešimo vse apetite, tudi spletne. Tudi uporabniki družabnih omrežij sami nenehno nalagajo slike slastnih jedi (in kavic in cotkanih muckov). Inštitut za nutricionistiko se je projekta komunikacije na družabnem omrežju Facebook zelo uspešno. Preverimo skupaj.
Link: www.facebook.com/nutris.zdrava.prehrana
Timeline: vsebine so pestre, a lepo sledijo skupnemu imenovalcu - zdravi prehrani. Velike slike slastnih, a zdravih dobrot so res vabljive, kar se pozna tudi pri odzivu uporabnikov. Objave so redne, ena ali dve na dan. Tudi ure so različne, tako da je velika možnost, da se fanom posti strani vsaj nekajkrat tedensko prikažejo na newsfeedu.
Ocena:
Interakcije: uporabniki so odzivni tako po številu všečkov kot v sodelovanjih v komentarjih. Očitno admini vedo kakšne vsebine lansirati in predvsem kako jih zapakirati, da je dosežen rezultat. Celo objave linkov na spletne strani, ki so praviloma najmanj odzivne na Facebooku, saj uporabnika peljejo drugam so tu toplo sprejete.
Ocena:
Uporabniki: številka preko 16.000 fanov v dobrem letu je zavidanja vreden rezultat. Ker ne vidim trenutno aktivnih nobenih aplikacij ali nagradnih iger predvidevam, da gre za organsko rast, ki je posledica predvsem kvalitetnih vsebin. In nekaj FB adsov, če mi spomin prav služi. Čestitke.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: simpatična profilna slika je odlično vpeta v naslovnico. Žal pa ne opazim nobenega zavihka, razen starega landing taba na "nevarni" povezavi in zavihka bontona komunikacije (ki je mimogrede odlično spisan). Morda bi veljalo dodati kakšno mini aplikacijo za download zdravih receptov v zameno za mail uporabnika ali bi bili ti dostopni samo fanom.
Ocena:
Splošni vtis: samo ena beseda. Navdušen.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si