Tokrat analiza dvajsetih lokalov, ki ste jih predlagali vi
15. 01. 2014
Tole pa je bil konkreten zalogaj. Ne toliko sama analiza dela gostinskih lokalov na slovenskem Facebooku, temveč selekcija koga vzeti pod lupo in koga ne. In kdo je name naredil največji vtis? Preverite.
Kako sem se sploh lotil vsega skupaj? Na svoji FB strani sem pozval ljudstvo naj mi pomaga s predlogi koga naj vzamem v analizo, kdo od gostincev vas je toliko navdušil, da bi to delili še z ostalimi. Kljub moji naklonjenosti pivu bolj šepam v poznavanju FB aktivnosti naših lokalov. Ker med našimi naročniki ni nobenega klienta, ki bi prihajal iz teh vrst, branžo ne spremljam aktivno. Najprej sem imel v mislih narediti analizo petih lokalov, nato pa ste me presenetili z odzivom. 39 vaših predlogov je bilo malo preveč, rad bi ponoči tudi malo spal, ne samo strmel v računalniški zaslon ;)
Najprej sem iz konkurence odstranil vse predloge lokalov, ki na FB še vedno komunicirajo z zasebnim profilom. Lahko, da sem komu naredil krivico, možno je, da odlično komunicira, a napaka je že v osnovi. Če ne veste zakaj malo pobrskajte po blogu na katerem ste ravnokar. Tako jih je takoj odpadlo prvih devet (skoraj četrtina prijavljenih lokalov ima zasebni profil, neverjetno). Odstranil sem še vse hotele, penzione, stran dostave hrane na dom in stran z opremo za gostince. Brez panike, hotelirji pridete na vrsto v naslednji rundi. No, ostalo je še 27 strani. Kako je odletelo še naslednjih sedem? Rad bi predstavil dobre prakse, zato sem strani, ki so šele dobro zagrizle v trd FB kruh ali pa enostavno niso naredile posebnega vtisa postavil na stran. Tudi strani, za katere sem sumil, da večina objavljenih fotk ni avtorskih, ali pa na časovnici že dolgo ni bilo objav niso prišle v konkurenco. Aha, še en faktor izločanje - če so bile na strani večinoma objave tipa "danes nudimo", sploh brez dodane fotografije, sem prav tako pritisnil x v zgornjem desnem kotu brskalnika. Ostalo je 20 najboljših. Tokrat nisem šel tako v podrobnosti kot pri običajnih, individualnih petkovih analizah. Podal bom splošni vtis, ki sem ga dobil kot FB obiskovalec (v večini analiziranih lokalov še v življenju nisem bil) in ali so me prepričali, da bi tudi v resnici prestopil njihov prag in se vsedel za šank/mizo.
Ne izključujem možnosti, da sem komu (ali več njim) naredil krivico, "obdelani" so lokali, ki ste jih prijavili. Verjamem, da je v Sloveniji gostinec, ki totalno raztura, a ga radar ni zaznal. Vesel bom, če ga omenite v komentarjih spodaj.
Lotimo se posla. Spisek ni urejen po rangirani lestvici od najboljšega k najslabšemu ali obratno. Strani so zapisane v vrstnem redu kot sem jih imel odprte v zavihkih brskalnika.
ŽMAUC - Od Žmauca sosed pa ud brata prjatu
Najprej bi se vtaknil v URL strani - je tako težko stran (pre)krstiti v kaj bolj enostavnega? Res, da je kombinacija www.facebook.com/Zmauc zasedena, uporabna bi bila opcija www.facebook.com/LokalZmauc ali morda kaj podobnega? Ta URL bi lahko potem zapisali marsikam, od vizitk, šalčk, cenikov, plakatov, do podložk za pivo (skupaj s QR kodo?).... variacij je nešteto. Cover fotka je fletna, a bo potrebna menjave, sredina januarja je za nami, smrekc ni več, lučke se ugašajo, čestitke so utihnile. Pri profilni fotki bi pustil le modela, napis pa je neberljiv v vseh dimenzijah. Na časovnici v zadnjem času najdem samo pozive na žure, kar je fino, a še bolj fino bi bilo malo popestriti kreativo. Glede na lokalno slavo lokala sem pričakoval totalno razpaljotko, da bodo modrosti in duhovičenja kar špricala. Pa je tako tako. Očitno je bil december res vesel in se še počiva. Aha, za konec samo še nasvet - dajte tab s fani umakniti in ga nadomestite z zavihkom dogodkov, če jih uporabljate. Obiskovalec raje pogleda kaj bo (ali je) dogajalo, kot koliko imate fanov. To številko konec koncev vidi tudi nekaj pixlov višje.
Splošni vtis: dejmo pljunit v roke in izkoristit FB kot se ga da. Tole je bolj povprečje, kar Žmauc, ki ga jaz poznam ni.
Stari pisker - gostilna in pivnica
Šibamo v Celje, čas je za jedačo na žaru. Lepa številka privržencev daje znak, da tu ne znajo samo kuhati. Naslovka takoj sproži napad slinjenja, morda ne bi bilo slabo, če bi v opis slike dodali url vaše spletne strani. Sam bi spimpal še profilno grafiko, saj se v najmanjši inačici (a najpomembnejši, ta se pojavi na newsfeedu, kjer jo opazijo sledilci) ne razloči kaj je ta mala črna pika. Vsebina na strani je odlična, dvomim da fotke hrane koga pustijo mirnega. Tudi komunikacija v komentarjih je hitra in ustrezna. Le objava dnevnih menijev je neberljiva. Predlagam, da zamenjate format grafike in jo še popestrite s sliko hrane. Pogrešam kakšno fotko ambienta lokala in občasno informacijo iz zaodrja. Kdo je tisti, ki mi naredi takšen dober hamburger, kdo je tisti, ki mi natoči pivo?
Splošni vtis: Čestitke! Ko bom naslednjič v Celju pridem mimo vas.
Bazilika Družina
Najprej ista štorija kot pri Žmaucu - ni urejen URL naslov strani. Če prav vidim je kombinacija www.facebook.com/BazilikaDruzina prosta. Glede na polno aktivnost na ostalih platformah (Pinterest, Instagram, Twitter) pogrešam cross promotion na FB zavihkih. Število fanov bi zlahka pogrešali med zavihki, takisto FB evente, če se trenutno ne pripravlja nič novega. Tudi Tripadviser zavihek bi porinil bolj naprej, sploh glede na odlične ocene. OK, tehnikalije malo škripajo, a nič alarmantnega. Zato pa je vsebina odlična, kar je najpomembneje. Slike dobrot neposredno iz lokala, odlični teksti, občutek domačnosti. Ko brskaš po strani dobiš občutek da je šefica Darja tvoja prijateljica, ki te nikoli ne bo pustila lačnega domov. Všeč mi je, da je v opisu točno napisano, kdo je za tipkovnico na drugi strani. Morda bi fino prišla tudi njena fotka na časovnici, vsaj občasno. Saj morda kje je, a je v zadnjem času nisem zasledil. Dobrodošlo je, da šefica tudi v komentarjih pridno odgovarja kar z zasebnim profilom. Saj smo družina, kajne? Malo večja, 3.303 vas je. No, sedaj ste dobili še enega člana več. Sicer sem bolj ljubitelj junka, a tudi taki hrani se človek težko upre.
Splošni vtis: preberite še enkrat zadnji stavek v prejšnjem odstavku ;)
Gostilna in pizzerija Ham-Ham
Tole bo poseben zalogaj. Najprej sem stran hotel odstraniti iz rednega seznama analiz, saj je s svojo specifičnostjo razred zase. Zgodbo lastnika Enesa verjetno poznate. Z dobrodelnostjo se je sprožila virala, ki je v dobrih dveh mesecih pripeljala do skoraj 10.000 podpornikov. Številke, ki jih lahko večina gostincev v tako kratkem času samo sanja. S podporo medijev in posameznikov je Ham Ham postal najbolj znan lokal v Sloveniji. Ne zaradi kuhinje, postrežbe, lokacije ali ambienta, temveč zaradi dobre volje in srčnosti, ki jo pogrešam pri mnogih gostincih. In dobrodelnost poleg dobre karme prinese tudi promocijo, prepoznavnost. Upam le, da se bo zgodba nadaljevala v istem tempu, ter da ne bodo ljudje prehitro pozabili na vse skupaj. Mediji (pre)hitro obrnejo kamere drugam. In takrat bo še kako prav prišel potencial vseh FB uporabnikov, ki so se pridružili strani. Nekaj je biti močan na miški, drugo pa je priti čez prag in pustiti kakšen € v blagajni.
Splošni vtis: specifična stran, bolj namenjena podpori lastniku kot komunikaciji lokala. Zato je tudi strokoven komentar oz. ocena odveč.
Gostilna Šempeter
Ok, URLja ne bom več omenjal ;) Gostilna ima lepo profilko, le malo se bom vtaknil v naslovno (cover) fotko. Sončna terasa je od novembra. Saj je prijetna, a nič posebnega, takšna kot je še mnogo gostinskih vrtov v Sloveniji. Na naslovnici poudarite tisto zaradi česar ste posebni, od jedi, dogodkov, ljudi, ambienta. Škoda, da je vaš potencial neizkoriščen. Objave na časovnici so dokaj redke, če je možno, priporočam vsaj eno objavo (ob različnih terminih) dnevno. Nekatere objave so odlične, nekatere malo manj. Objava vašega Priporočnika je odlična, a je slika premajhna, tako da se vsebine na sliki ne da prebrati. Tudi pri ostalih fotkah pazite, da bodo te res kvalitetne. Meglene fotografije niso ravno vabljive. Na novoletni čestitki je simpatično predstavljen kolektiv gostilne, a verjamem, da še marsikoga zanima kaj več - kdo so ti ljudje, kaj je značilno za njih? Ni potrebna celotna biografija, že kakšen duhovit stavek o kuharju, šefu, strežnemu osebju bi bil odličen.
Splošni vtis: videti je, da se trudite. A Facebooka ne gre jemati z levo roko, sploh če ga hočete izkoristiti v polni meri.
Kavarna Oaza
Najprej so mi v oči padli zavihki - sprva sem se jih razveselil. Te lahko izkoristimo za marsikaj, direkten dostop do vaših fotogalerij jedi ali dogodkov, za rezervacije, za cenik in menije. Pri kavarni Oaza najdemo slednja dva. A sta nekoliko nedodelana, čajni meni je praktično neberljiv, splošni cenik pa sem moral močno povečati, da sem lahko razbral cene. Škoda, da imate skrit Foursquare tab, glede na to da nagrajujete obiskovalce za njihove check-ine. Še malo o vsebini; objave bi lahko bile bolj pogoste, predvsem pa ne najdem vpletanja uporabnikov v komunikacijo. Facebook je dvosmerno omrežje, torej ne gre samo za podajanje informacij, ampak predvsem za zajemanje feedbacka. In tega je potrebno znati sprožiti. Potem se bo tudi začela povečevati številka sledilcev.
Splošni vtis: iz prijetne kavarnice lahko naredite odlično FB zgodbo. Še vedno vam lahko uspe.
Bistro Piknik
Hecno je videti lokal iz tvoje soseščine, ki ga sploh ne poznaš. No, Facebook je namenjen tudi združevanju, kajne ;) Simpatična komunikacija, a večkrat pogrešam slike. Če kuhate blago kremno zelenjavno juhico bi se njen pravi karakter (in odziv) pokazal šele skozi fotko. Zgolj tekstovnih postov, ki nujno zahtevajo še pripadajočo fotografijo je preveč. Da sem našel notranjost vašega bistroja sem se pošteno namučil. Še to sem našel zgolj eno fotko, poleg proflne seveda. Ko smo ravno pri osnovnih grafični podobi -> sam bi na vašem mestu zamenjal lokaciji profilne in naslovne grafike, na profilko bi dal vaš logotip, na naslovno (cover) fotografijo pa sliko ambienta lokala, nasmejano strežno osebje, fotografijo lokala od zunaj ali kakšno specialiteto. Manjka tudi personalizacija strani - kdo ste, kaj počnete, kakšni so vaši hobiji, kaj delate kadar ne delate. Na Facebooku se družimo, zabavamo, klepetamo. Simpatična ideja z detox tednom, a zakaj nikogar ne vidim, da "trpi" s fani?
Splošni vtis: imate ogromen potencial, odlične vsebine za komunikacijo. Izkoristite ga
Astoria City Cuisine
Šele dobre tri mesece stara FB stran je že dodobra zavladala na modrem nebu. A ne svetijo vse zvezde enako močno. Od novega leta dobijo sledilci servirane le dnevno ponudbo, ostalih vsebin ni. Ko pobrskam nazaj vidim, da se je v veselem decembru dogajalo malo več, a ni bilo neke revolucije. Mimogrede, nagradne igre, ki jih pogojujete z deljenjem vsebin na časovnicah uporabnikov so prepovedane. V spisku delitev se vam ne izpišejo vsa imena, tako tudi ne more biti fair žrebanja, saj vas seznam kandidatov ni popoln. Je pa bilo simpatično rešeno žrebanje z video posnetkom ;) Profilna fotka je OK, naslovnica pa je slabo berljiva. Kot že zapisano nekajkrat tudi pri vas pogrešam slike osebja, zgodbe iz zaodrja, dogajanje v kuhinji. Edino fotografije, ki sem jih našel so bile iz dogodka, tako sem lahko sploh videl kako lokal izgleda. Morda je tudi število fotk v fotogaleriji preveliko - naredite selekcijo najboljših fotk in jih nalagajte postopoma. Zakaj bi vso municijo porabili takoj?
Splošni vtis: zagrabili ste dobro, a je potrebno narediti strategijo. Tako bo energija bolj izkoriščena in efekt večji.
Drava Center
Ja, res sem v bolj hipaškem obdobju, ko mi dogaja narava in svež zrak, a dvomim, da bo koga ambient Drava centra kogarkoli pustil ravnodušnega. Kaj pa njihova Facebook stran? Saj cvetovi so fletni, a za profilno grafiko niso primerni. Tudi naslovna slika je lepa, a uporabnik ne dobi prave informacije kam je prišel. Opazil sem, da obstaja še en zasebni profil z istim imenom, ki je prav tako aktiven. Prava zmeda. Predlagam, da zasebni profil združite z obstoječo stranjo. Potrebno bi bilo še urediti URL naslov. Toliko o tehničnih predlogih. Vsebina na strani pa je druga pesem. Ta je zabavna, administrator ima smisel za humor. Tudi fotografije so zanimive in pestre. Manjka mi še vpogled v zaodrje. Kdo poleg vedno aktivnega Karla še skrbi za dobro počutje v vašem centru? Kaj se dogaja v kuhinji, za šankom, na vrtu, pri izposoji čolnov, na pomolu. Tudi (pre)težko sem našel kaj sploh ponujate, kakšno ponudbo imate. Marsikdo drug nima takšne raziskovalne žilice kot jaz ;)
Splošni vtis: očitno je, da je administrator s srcem pri stvari, kar je super. A je še kar nekaj rezerve.
Gostilna GROF
Simpatično! No, da ne pozabim - tudi tu bi bilo potrebno urediti URL naslov. Tudi razlog zato sem že zapisal (preverite na vrhu zapisa pri Žmaucu). Drugače pa odlična časovnica, frekvenco objav bi malo povečal, seveda pa je pogoj, da je dovolj vsebine. Če te ni, bolje da tudi objave ni. Pri objavljanju dnevne ponudbe pogrešam sliko, v samih spremnih tekstih pa bi uporabnike večkrat pozval k interakciji. Dvosmerna komunikacija, pa take, pa to ;) Navdušen sem nad fotkami, fotogalerijami, video posnetki vzdušja iz gostilne. Bravo! Tudi profilna in cover grafiki sta top. Ste tudi eni redkih, ki imate v opisu strani spisano zgodbo vašega lokala. Na desktop verziji Facebook strani to morda ni toliko pomembno - je pa to eden prvih podatkov, ki nam jih ponudi Facebook na mobilcih. In več kot polovica FB uporabnikov to omrežje uporablja tudi preko pametnih telefonov. Morda samo predlog: interakcija v komentarjih se bo povečala, če boste tudi sami sodelovali v debati.
Splošni vtis: stran sem si dal med zaznamke, da jo obiščem prvič, ko bom šel na drugo stran Trojan.
Gostilna Rupa
Ena od tistih strani kjer je administrator prepričan, da ima v upravljanju še eno oglasno desko, kamor lahko lepi plakate z neverjetnimi ponudbami, akcijami, dogodki,... vsaj prvi pregled časovnice daje tak vtis. Upam, da se motim ;) Seveda lahko vse prej našteto skomunicirate s strankami, a ne tako na prvo žogo. Kar ošpice dobim, ko vidim na koncu posta besedo "vabljeni". Facebook stran ni uradni dopis ali vabilo. Prijatelju, ki ga zvlečeš na pivo pač ne rečeš: "Vabljen si, da popoldan z menoj enega spiješ". Verjetno ne. Domača gostilna sredi Bohinja ima toliko odličnih potencialnih tematik, vsebin, idilično okolje, da bi morala stran špricati od gorenjskih dobrot. Tudi tistih iz kuhinje. Morda sem malo oster, a če hočete res izkoristiti potencial družabnih omrežij, je potrebno več kot samo sem ter tja objaviti kakšno sliko in objaviti akcijo pijače. Ne bi bilo slabo, če bi malo posodobili tudi profilno in cover sliko. Na prvi je slika gostilne, a preveč od daleč, na cover fotki pa je slikana okolica. predvidevam da s terase lokala. A tega FB uporabnik ne ve, vidi le v nebo štrleče drevo (oz. kar je ostalo od njega) in gore v daljavi.
Splošni vtis: najraje bi se kar zapeljal do vas, da vam dam še nekaj nasvetov in da FB stran naredimo takšno kot si jo vaša gostilna zasluži.
Bar Lokal
Najprej tisto kar mi je najprej padlo v oči. Prav zbodlo me je - profilna slika ni ostra, cover fotka pa je čisto meglena. Sploh nisem vedel, da gre za stavne avtomate. Res hočete, da potencialni gostje dobijo takšen prvi vtis? Komunikacija na strani je solidna, ni pa nek presežek. Občutek imam, da se s stranjo ukvarja nekdo, ki mu je to petnajsta dnevna obveznost in temu primeren je tudi rezultat. Objave so redke, teme se ponavljajo, feedback uporabnikov je slab kljub solidni številki fanov. Predlagam vam večjo angažiranost, boljšo kreativo, spodbujanje uporabnikov k interakciji. Glede na to, da imate pozimi drsališče, prenašate športne dogodke, imate stavnice, bi jaz odprl športne debate - to je vedno hvaležna in odzivna tema.
Splošni vtis: Saj slike kavic so luštne, a bo potrebno še bolj konkretno zagrabiti.
Dvor Jezeršek - Okusiti Slovenijo / Taste Slovenia
Sicer so pri Jezerškovih mnogo več kot klasičen gostinski lokal, ki so večinoma opisani v zapisu, a to prinaša prednosti in slabosti. Prednosti zaradi večje pestrosti vsebin, poglavnitna slabost -> ker je težko vse spraviti pod isto streho. Nekateri se navdušujejo nad vašo akademijo, drugi bi si samo privoščili večerjo, naslednje zanima hotel, potem je tukaj catering povpraševanje,.... Veliko tematik je potrebno pokriti, a paziti da ne pride do nepreglednega kaosa. Administratorjem dobro uspeva krmariti med vsebinami. Pričakovano veliko je slikovnega materiala, vsebine so kvalitetne, odzivnost uporabnikov in admina solidna, baza fanov je organska, kar je zelo pomembno. Med zavihki najdemo možnost naročanja na newsletter (žal ne deluje), Pinterest tablo, YouTube kanal (se ne odpre), cenik in Tripadviser ocene. Sam bi priporočal, da začnete komunicirati še na Instagramu (32 slik so že naložili uporabniki, pa sem preveril samo hashtag #jezersek ) saj je Instagram kot naročen za vašo branžo. Preverite dober Insta primer pri Baziliki, ki sem jo opisal na začetku bloga. Še malo tehnikalij - profilka je odlična, a priporočam, da grafiko nekoliko povečate, saj je sedaj v najmanjši inačici (tisti, ki se prikazuje na newsfeedu uporabnikov) popolnoma nerazločna. Tudi cover fotka je simpatična, a priporočam, da objavite inačico, ko ljudje sedijo za mizami. Saj veste, da nihče noče v restavracijo, kjer nihče ne sedi oz. nima gostov ;)
Splošni vtis: odlično. Potrebujete samo še večjo bazo sledilcev, da bodo vaše vsebine prišle na prave zaslone.
Gostilna Vrtnica
Morda je ravno tak čas, da se mi oglaša želodec, a tole FB stran sem prebrskal s cmokom v grlu. Fine fotke, človek res težko zadržuje slino, da ta ne bi stekla po tipkovnici. Žal pa so te objave preredke, da bi me to kod uporabnika pripeljalo čez prag vaše gostilne. Zaradi velike koncentracije ostalih vsebin, neusmiljenega Facebookovega algoritma (ne)prikazovanja vaših postov na newsfeedu uporabnikov je potrebno konkretno ropotati, da boste slišani (vidni) na Facebooku. Vsebinsko objave štimajo, le frekvenco povečajte. Potem bodo prišli tudi novi sledilci. Aja, vem da se že ponavljam, a tudi pri vas je potrebno urediti URL naslov FB strani. Tako jo boste lažje skomunicirali v offline svetu.
Splošni vtis: ne morem več zdržati, grem v hladilnik.
Gostilna Gušt
Lep primer komunikacije gostinskega lokala na Facebooku. Na časovnici večinoma prevladujejo fotografije hrane (kakopak), nekaj receptov oz. nasvetov, zanimivih linkov na druge spletne strani in kulinaričnih modrosti. Fletno, da pa bi še bolj z veseljem vzdignil palec, pa pogrešam nekaj več vključevanja sledilcev v pogovor, iskanje feedbacka in bolj pogoste objave. Še nekaj je: ko objavljate dnevno ponudbo, ki jo delite iz vaše spletke bi objava imela večji odziv, če bi poleg linka dodali še kakšno sliko jedi iz dnevne ponudbe. Tako bi bil post mnogo bolj vabljiv in bi njegova vsebina dosegla več zaslonov kot zgolj suhoparen link. Če bi dodali še kakšno podrobnost iz zaodrja (kaj se dogaja v kuhinji, kako nastajajo dnevni meniji, kakšen vtis so dobili obiskovalci lokala) bi dobili najvišjo oceno.
Splošni vtis: ste na odlični poti, le nekaj podrobnosti popravite, dodate kakšen uporaben tab (dnevna ponudba, cenik, možnost rezervacij) pa ste zmagali.
Gostilna Pri Ovinku
Lepa številka sledilcev gostilna na Ptuju daje lep teoretični doseg. A po številu interakcij je očitno, da potencial ni izkoriščen. Časovnica je najbolj pestra izmed vseh do sedaj analiziranih strani. Na njej najdemo porcijo dnevnih šal (zakaj te niso opremljene s kakšno primerno grafiko, magari z logotipom gostilne), fotografije jedi, fb dogodki, naslovna grafika se redno menja. A bi bilo bolj potrebno zamenjati profilno fotografijo, saj je obstoječa zelo netrasparentna. Že v polni velikosti je bolj slabo vidna vsebina, na sami časovnici pa je le mala neprepoznavna slika. Glede na lep logotip lokala, je izbira s čim zamenjati enostavna. Ko pišete besedila pri slikah se poizkušajte izogibati razmiku v vrsticah, saj vam tako del besedila "požre" in na časovnici ni vidno na prvi pogled (klikniti je potrebno na več). Tudi pri vas pogrešam štorije iz "backstage-a", še za sliko zunanjosti gostilne sem moral na sprehod daleč nazaj v leto 2013. Bodite pozorni tudi pri ponavljanju istih vsebin. Odbijajoče je, če večkrat na dan objavite isto sliko z istim besedilom. Razumem, da je potrebno neko informacijo podati večkrat, a jo je potrebno potem tudi zapakirati vedno drugače. Tako pa je ista slika pečenice z zeljem objavljena kar 3x. Priporočam, da na avtorske fotografije dodate watermark vašega logotipa, najprej je to varovalo pred krajo fotk - pa še dober branding. Mimogrede, zavihek s predstavitvijo vam ne deluje.
Splošni vtis: spet sem lačen ;) kar je dober znak. Da pa bi bili vaši fani bolj odzivni in posti bolj vidni povečajte interakcijo z njimi. Vpletajte jih v komunikacijo.
Villa Monde
Ostajamo na Ptuju. Villa Monde ima ustrezno profilno grafiko, naslovne grafike pa so običajno neprilagojene, saj ko jo prekrija profilna grafika manjka kakšen ključen podatek (pri zadnji sta napis vaše spletne strani in telefonska številka slabo vidna). Kar se komunikacija tiče ste eni redkih med analiziranimi stranmi, ki redno pozivate uporabnike k interakciji. Bravo! A se vaše objave zelo ponavljajo. Pri zadnjem dogodku z Lidijo ste ljudi neprestano, vsaj 10x nagovarjali z istim "plakatom". Verjetno bi z nekaj več kreative bilo več uspeha. Glede na to, da se je dogodek zgodil včeraj sem pričakoval, da boste objavili kakšne fotografije dogodka. Ko sem preletel zgodovino lokala sem videl, da so dogodki (običajno koncerti) pri vas kar redni. A fotografij je bore malo. Prav tako opažam veliko nihanje pri objavah. Neko obdobje ste pridni, potem pa vse skupaj potihne. Malo zmedeno vse skupaj.
Splošni vtis: zaradi zmedenega pristopa so takšni tudi rezultati.

Playa
Vračamo se nazaj v prestolnico. Eden od dveh lokalov, ki jih najdete v tej gostinski analizi, kjer sem tudi v resnici že bil. In na FB časovnici pogrešam ta dnevni utrip lokala, ki ga poznam iz offline sveta. Občutek imam, da ta Facebook zaživi šele ob večjih dogodkih, ki jih pripravljajo. Vmes pa vse skupaj (preveč) zamre. Kje so kavice, kje je dnevno klepetanje, kjer so fantje, ki lakotnika ekspresno potolažijo s toastom? Prepričan sem, da so stene Playe slišale že nešteto zgodb, ki bi bile zanimive tudi za objavo na časovnici. Tudi frekvenca objav je prešibka za stalno prisotnost na newsfeedih fanov. Še malo tehnikalij: profilna slika je simpatično izbrana, a bi bila bolj vidna, če bi bil narejen izrez samo hrbta natakarja z pladnjem. Tako bi prepoznaven logotip lokala bolj prišel do izraza. Aja, pa čestitka za 6. rojstni dan! Še predlog: glede na target vaših obiskovalcev bi jaz poizkusil še na Instagramu. Manj gneče, boljši feedback kot na FB, večja vidnost vsebin.
Splošni vtis: je še kar nekaj neizkoriščenega potenciala. Dajmo ga!
Kavarna Q :: qoffe & qulinaris
Še zadnja analiza je pred nami. Pri kavarni Q se dela na polno. Admin se igra z črko Q, ki jo vpleta v besedila in grafike. Bravo! Tudi časovnica je pestra, nekaj fotografij lokala in dogajanja v njem, nekaj duhovitih grafik (morda ne bilo napak, če bi uporabljali svoje kamor bi lahko dodali še logotip), fotke sladkih dobrot in pohanih "pišekov", nekaj navijaških športnih objav. Stran živi, odziv sledilcev je lepo viden. Upam, da se tudi kaj pozna na blagajni ;) Lepo sta rešena tudi zavihka s ponudbo in povabilom na spletno stran, ter profilna in naslovna grafika. Čestitke!
Splošni vtis: zaradi velike količine neavtorskih grafik bi vas bilo treba sicer malo po prstih, a je vse ostalo zelo dobro rešeno. Zatorej najvišja ocena.
Tako, prišli smo do konca! Čestitke vsem, ki ste uspeli prebrati vse. Zelo bom vesel, če v komentarjih spodaj zapišete še kakšen gostinski link, ki sem ga spregledal, pa bi ga bilo vredno preklikati in seveda tudi obiskati. Hvala.
Potrebujete še več analiz dela na Facebooku in spletu? Preverite Najboljše spletne prakse 2013
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si