Prihajajo Facebook Offers

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Pripravite se na nov napad oglasov

15. 04. 2012



Oskrunjena je še zadnja svetinja Facebooka - osrednji komunikacijski kanal newsfeed bo na voljo oglaševalcem.

Kaj nam to prinaša? Nekateri se še spomnimo sramotnega konca prejšnjega Facebookovega projekta Deals, ki je bil ukinjen še preden je resnično zaživel. A nov servis obeta. Seveda, če gledate iz perspektive poslovnih subjektov. Uporabniki so tudi na Facebooku že zdavnaj razvili "oglasno" slepoto in oglasna sporočila, ki na njih prežijo ob strani so velikokrat podzavestno ignorirana. Uporabnik ima glavni fokus na tok novic oz. newsfeed. Tam vidijo kje je bila na počitnicah sorodnica, s kakšnim avto se je pohvalil sosed in kje so žurali sodelavci. Večina dogajanja na FB se dogaja v centralnem delu platforme. Res je, že prej se je lahko podjetje pojavljalo v newsfeedu, a zgolj s posti, ki jih je lahko uporabnik komentiral, lajkal ali enostavno spregledal (ter celo skril). Zdaj pa bo lahko uporabnik tudi kupoval. In kakorkoli obrnemo, dosedanja komunikacija na FB je dobrodošla za zajem povratnih informacij, a podjetja bi rada predvsem čim več prodala.

Vse skupaj bo zelo podobno sistemu množičnih nakupov, ki so zadnje čase postali popularni tudi v naših koncih (Kolektiva, 1nadan.si, Privoščite.si ....), le da se bo sedaj vse odvijalo na Facebookovi platformi. Offers(ponudbe) so nov način, prek katerega bodo lahko podjetja delila popuste in kupone neposredno preko Facebookovih strani. Uporabnik bo moral samo klikniti "claim" ponudbe in vse ostalo bo uredil preko maila ali mobilnika.

Primer ponudbe, ki nas bo čakala v newsfeedu (vir: thenextweb.com)

Seveda bo lahko uporabnik ponudbo še naprej delil med svoje prijatelje. Huh, nas čaka pravi spam napad ponudb naših prijateljev?

Nobenih obiskov drugih spletnih strani, vse boste lahko opravili na Facebooku. Pravi paradiž za podjetja ;)

Ali to pomeni smrtno oglasno onesnaženje Facebooka in odhod uporabnikov na druge platforme?

Vsak bo lahko tovrstne ponudbe skril in bil tako varen. Vsaj dokler ne bo na newsfeed ponudba kakšne druge strani. Na žalost/srečo ni opcije, ki bi za stalno blokirala tovrstne ponudbe. In kar je še bolj pomembno, ponudbe bodo zaživele tudi na mobilni inačici Facebooka. Oglasi torej prihajajo tudi na mobilne telefone.

Koliko oglasov še lahko prenese FB?

Preverite še uradni Facebookov video:



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1