Kaj je lahko na naslovni sliki vaše FB strani?
07. 01. 2013
Danes so se začele zimske sezonske razprodaje. In velike dimenzije naslovne slike (cover foto) prav kličejo po uporabi za vaš transparent, bener kjer boste oglaševali vašo akcijo. Toda ali veste, da s tem grobo kršite Facebookova pravila?
Kaj pravijo Facebookova pravila igre (guidelines) za uporabo naslovne slike. Če vse skupaj poenostavim in uporabim samo en stavek -> vaš cover photo ne sme vsebovati oglasov. Res je mamljivo in težko se je brzdati, da tako velik prostor dimenzij 851 x 315 pixlov (še več Facebookovih mer najdete tukaj) ne bi uporabili za oglaševanje, a pravila so pravila. V primeru kršitve in prijave lahko tvegate tudi izbris FB strani. In to se je v Sloveniji že zgodilo.
Preverimo štiri glavne prepovedi:
1. Na naslovni sliki ne sme biti navedenih cen, popustov, klicev k dejanju kot npr. "prenesite si naš katalog"
2. Na naslovni sliki ne sme biti napisane vaše spletne strani, email naslova, telefonske številke in ostalih kontaktov. Ti so lahko vpisani samo v "about" sekciji.
3. Na naslovni sliki ne smemo imeti puščic in pozivov k deljenju ali všečkanju strani
4. Na naslovni sliki ne smemo uporabiti QR kode in klicev k dejanju kot npr. povej svojim prijateljem, potegni ga ;)
In kakšna je vaša naslovna slika Facebook strani?
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si