Retargeting je prišel tudi na Facebook

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Nova možnost oglaševanja bo razveselil vse v marketingu

29. 01. 2014



Po vzoru Googla lahko sedaj tudi na Facebooku prikazujete oglase obiskovalcem vaše spletne strani. Izkušnje kažejo, da je velika možnost nakupa ravno pri uporabnikih, ki so že izkazali interes, bili so na vaši spletni strani, a so odšli brez nakupne odločitve.

 

Sedaj jih lahko ponovno najdete na Facebooku, ter jih z oglasi na desktop in mobilni inačici Facebooka "pokličete" nazaj. Na Googlu zadeva funkcionira odlično, prognoza obeta tudi na FB. Tako boste lahko še bolj natančno definirali ciljno publiko pri kreiranju oglasne kampanje. Zanimivo je, da boste lahko poleg oglasa imeli tudi opcijo CTA (klica k dejanju) - izbirali boste lahko med gumbi: “Shop Now, Learn More, Sign Up, Book Now in Download”.

Če pojasnim na enostavnem primeru. Recimo, da imate spletno trgovino kjer prodajate kozmetiko. Potencialna stranka je našla vašo spletno stran, prebrskala trgovino a nakupa ni opravila. Morda so bile previsoke cene, morda iskanega artikla ni bilo na zalogi, lahko pa je enostavno zaprla računalnik in odhitela po otroka v vrtec. Z retargetingom jo lahko prikličemo nazaj - naslednji dan bo odprla Facebook in videla oglas s popusti ali novimi artikli v spletni trgovini. Ker vas že pozna je velika možnost, da se bo ponovno odpravila k vam. In tokrat opravila nakup do konca.

Funkcija v Sloveniji še ni aktivna, na Facebookovi uradni strani so zapisali bodo funkcionalnost dodajali postopoma.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1