Podobno, a nikakor isto
13. 01. 2013
Temu zapisu se bodo nekateri verjetno smejali, saj je podobno kot bi vam razlagal razliko med gumijastimi škornji in čevlji z visoko peto. Oboje sodi med obuvala, potrebujemo jih za hojo, a za različne namene in terene. In z napačno uporabo se lahko osmešite ;)
Facebook oglasi so lahko zelo močno oglaševalsko orodje (oglase kreirate tukaj), a moramo poznati pravila igre. In vsaj osnovne kategorije. Mnogi mešajo Facebook oglase in sponzorirane zgodbe. Spisal sem osnovno delitev med obema kategorijama iz zelo sebičnega razloga -> naveličan sem namreč neprestano razlagati eno in isto ;)
Upam, da bo v pomoč.
Facebook Ads | Sponsored Stories |
---|---|
Pojavljajo se na desni strani Facebooka | Pojavljajo se v newsfeedu in na desni strani Facebooka |
Vi predstavljate svojo vsebino | Uporabniki predstavljajo vašo vsebino |
Ne pojavljajo se na mobilnih napravah | Pojavljajo se na mobilnih napravah |
Vi kreirate oglas in dodate sliko | Uporabljate lahko samo že objavljene vsebine in povezave |
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si