Razlika med FB Ads in Sponsored Stories

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Podobno, a nikakor isto

13. 01. 2013



Temu zapisu se bodo nekateri verjetno smejali, saj je podobno kot bi vam razlagal razliko med gumijastimi škornji in čevlji z visoko peto. Oboje sodi med obuvala, potrebujemo jih za hojo, a za različne namene in terene. In z napačno uporabo se lahko osmešite ;)

Facebook oglasi so lahko zelo močno oglaševalsko orodje (oglase kreirate tukaj), a moramo poznati pravila igre. In vsaj osnovne kategorije. Mnogi mešajo Facebook oglase in sponzorirane zgodbe. Spisal sem osnovno delitev med obema kategorijama iz zelo sebičnega razloga -> naveličan sem namreč neprestano razlagati eno in isto ;)

Upam, da bo v pomoč.

Facebook Ads Sponsored Stories
Pojavljajo se na desni strani Facebooka Pojavljajo se v newsfeedu in na desni strani Facebooka
Vi predstavljate svojo vsebino Uporabniki predstavljajo vašo vsebino
Ne pojavljajo se na mobilnih napravah Pojavljajo se na mobilnih napravah
Vi kreirate oglas in dodate sliko Uporabljate lahko samo že objavljene vsebine in povezave


Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1