Če imate internacionalno stran je tole pravi trik
14. 01. 2011
Če imate blagovno znamko s katero nagovarjate tudi tuje uporabnike, torej bi radi komunicirali v različnih jezikih, lahko uredite, da vaše objave v nemščini vidijo samo Nemci, slovenske pa domači uporabniki.
Nekoliko nerodno je, ko ste že tako na omejenem prostoru za besedilo in na platformi, ki ne prenese veliko teksta, postavljeni v vlogo, da morate istočasno komunicirati v več jezikih. Tovrstne težave se pojavljajo večinoma v primeru turističnih strani (agencije, hoteli, društva,...) in podjetjih, ki nagovarjajo tudi tuje potencialne stranke. Vaših domačih uporabnikov ne zanimajo objave, ki so namenjene tujcem in obratno.
To lahko elegantno rešite s točno ciljanimi objavami, ki se prikazujejo samo določenemu segmentu uporabnikov. Nastavitev uredite tik pred objavo, poleg gumba "deli z ostalimi", kjer imate ukaz "po meri". Tako bodo vsebine v nemščini videli samo nemški uporabniki, slovenskim uporabnikom pa objave sploh ne bo prikazalo.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si