Dober namen se lahko sprevrže v vašo nočno moro
09. 12. 2010
Ko žrebate nagrajence vaših nagradnih iger, naj bo to čimbolj transparentno. V nasprotnem primeru pričakujte zaplete in pritožbe.
Nagradne igre so zelo popularne na Facebooku, saj rade pritegnejo pozornost uporabnikov. Nihče se ne brani priboljška, sploh če se zanj ni potrebno ravno preveč stegniti. Zaradi tega so, ob pravilnem komuniciranju, običajno dobro sprejete med uporabniki. In več kot je "buzza" okoli objave, več novih uporabnikov pritegnejo.
Današnji hint ni namenjen kreativnim rešitvam izvedbe nagradne igre, temveč transparentnosti same izvedbe. Predvsem žreba glavne nagrade. Tu lahko kaj kmalu pričakujemo kakšno pritožbo s strani nezadovoljnih uporabnikov, ki so pričakovali (pre)več. In celotna nagradna igra se lahko spremeni v vašo nočno moro in blatenje dobrega imena blagovne znamke, ki ste jo tako dolgo časa gradili.
Preverite odličen primer žrebanja, ki ga je izvedel Toper . Natisnili so profilne slike vseh, ki so sodelovali v igri in žreb opravili z metom pikada, nato pa objavili še video posnetek žreba. Dvoma o transparentnosti ni.
Facebook stran Toper
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si