Goolets Cruising

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Poletje sredi zime

05. 12. 2013



Ta analiza je nastala ravno na predvečer prihoda prvega od treh dobrih decembrskih dobrih mož. In prav nenavadno je med čakanjem na prvi sneg v nižinah analizirati Facebook stran, ki je doma v poletju. A današnji primer je odličen - če bi radi naredili pravi vtis na družabnih omrežjih morate v roke pljuniti dovolj zgodaj. Tudi na Facebooku se nič ne zgodi preko noči.

Za lažje razumevanje tistih, ki v navtiki niso najbolj domači. Guleti so luksuzne barke, večinoma lesene gradnje, ki prihajajo iz Turčije. Kot bi med seboj križali luksuz motornih jaht, eleganco jadrnic in prestiž velikih križark. Na krov običajno vzamejo omejeno število potnikov, ki na križarjenjih doživijo popolnoma drugačen dopust. Pišem iz lastnih izkušenj, ko smo si pred leti z našo družinico privoščili takšno počitniško zgodbo. Mulca še vedno z navdušenjem razlagata to sedaj že oddaljeno morsko avanturico.

Toda kako vse skupaj uspešno prenesti na Facebook in tam najti nove potnike? Preverimo.

Povezava: www.facebook.com/GooletsCruising

Časovnica: je branži primerna. Polna fotografij sinjega morja, sončnih zahodov in sanjskih plaž. Ter seveda vzdušja na barkah. Priporočam ogled, če bi radi vsaj za nekaj minut pobegnili iz naše mrzle dežele. Vsebina štima, komunikacija pa pričakovano poteka v angleškem jeziku. Ravno tu sem se malo spotaknil, a več o tem v nadaljevanju.

Ocena:

Odziv: je na posamezne objave odličen (predvidevam, da gre za sponzorirane poste), nekatere vsebine pa skoraj ne zabeležijo interakcij. Če pogledamo splošni faktor "talking about this" nam ta pravi, da je aktivnih skoraj tretjina uporabnikov, kar je zavidanja vreden dosežek. A bi bilo potrebno analizirati zakaj vse objave ne zabeležijo tako velikega odziva. Ne poznam demografije vaših sledilcev, a če nagovarjate tudi naš trg bi se zagotovo bolje obnesle targetirane objave v slovenščini. Naši uporabniki težko reciklirajo toliko angleškega teksta. Za bolj konkreten nasvet bi potreboval vpogled v vaše insighte.

Ocena:

Uporabniki: v zadnjem obdobju se je številka sunkovito vzdignila, očitno je pri administratorjih in strategiji zavel nov veter. Stran je sicer stara že dve leti in pol, a pravi "fešta" se je začela šele pred kratkim. 7.300 fanov je lepa številka, a gotovo ni še dosežen cilj, sploh glede na globalno usmeritev.

Ocena:

 

 

Grafična podoba in zavihki: vse na svojem mestu, tako kot mora biti. Poleg standardnih zavihkov imajo linke do mnenj zadovoljnih potnikov, twitter in youtube kanal. Sam bi si kot potencialni potnik želel še vsaj krajšo predstavitev bark v fotografijah na posebnem zavihku. Verjamem, da bi predstavitev lahko našel tudi v kakšni od Facebook galerij, a kaj ko sem prelen, da bi preveč brskal po vaši časovnici. Spletna stran pa mi je morda preveč od rok. Odlična ideja so fotke zapisanih pohval potnikov v ladijskem dnevniku. A bi morale biti morda bolj na očeh, potreboval sem preveč klikov, da sem jih dosegel. Morda bo potencialni gost imel še manj raziskovalno klikalnega duha kot jaz.

Ocena:

Splošni komentar: čutiti je, da nekdo na drugi strani obvlada komunikacijo in pravila družabnih omrežij. A ne morem, da se ne bi v kaj zapičil. Motijo me "sposojene" fotografije s spleta. Delovali bi dosti bolj kredibilno, če bi objavljali samo lastne fotografije. Tako pa je že po nekaj klikih jasno, da so fotke nabrane iz vseh vetrov, Dobil sem tudi preblisk - zakaj v naslednji sezoni ne posnamete video zgodbo kjer kapitan kamero povabi na sprehod po posameznih guletih. Kot bi jo razkazoval potniku - od luksuzne kabine, sončne ploščadi, prostorne jedilnice, kapitanovega mostu. Video produkcija takšnega sprehoda ni velik finančni in logistični zalogaj, na drugi strani pa nas je veliko, ki bi šli na tak kratek video sprehod skozi barko.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1