Uresničile so se vam najbolj mokre sanje - sedaj lahko nagovarjate Facebook avditorij vaše konkurence
29. 08. 2011
Facebook oglase poznamo vsi. Tako tisti, ki to omrežje uporabljate zgolj za zabavo, še bolj pa tisti, ki nam je FB kruha. Sistem targetiranja so sedaj še bolj izpopolnili. Izkoristitega ga do zadnjega klika ;)
Komu naj se prikaže vaš oglas? Moškim, ženskam, starejšim ali mlajšim? Samo tistim, ki imajo na dotični dan rojstni dan? Morda samo Mariborčanom ali pa tistim, ki še niso fani vaše FB strani? Te filtre verjetno že poznate (več tukaj) - pred kratkim pa je na voljo še nova možnost; ciljanje glede na uporabnikove "lajke" in zanimanja. Si predstavljate, da lahko nagovarjate publiko vašega konkurenta in ga s pravim pristopom oz. ponudbo privabite na vašo stran?
Nova funkcija se pojavi pri kreiranju oglasa (začnete na www.facebook.com/ads ) in v razdelku Likes & Interests označite strani in interese uporabnikov, ki bi jih radi nagovorili z oglasom. Na desni strani pa lahko primerjate kako se spreminja doseg števila targetiranih uporabnikov Facebooka. In bolj natančno boste ciljali uporabnike, cenejše bo oglaševanje.
Podrobneje o novosti tukaj
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si