Le čevlje sodi naj kopitar
04. 10. 2013
Ko sem izbral stran za današnjo analizo sem bil prepričan, da imam v rokah šolski primer uspešne komunikacije na Facebooku. Za to so namreč izpolnjeni vsi pogoji. A le na prvi pogled. Berite naprej ...
Malo družinsko podjetje, ki že nekaj generacij izdeluje lahko obutev. Tradicija, zgodovina, veliko zgodb iz zaodrja, prikaz izdelave, prednosti tovrstne obutve, proces načrtovanja, obiski strank. To je samo nekaj prebliskov zanimive vsebine, primerne za FB komunikacijo. Horizont vsebin, ki so primerne za uspešen nastop na Facebooku je neskončen. Konec koncev ljudje že nekaj tisočletij ne hodimo po svetu več bosi. Ampak to je teorija, preverimo kako se pri Lommu znajdejo v praksi.
Povezava: www.facebook.com/ObutevLOMM
Časovnica: je (pre) polna slik izdelkov. Kot velika, neskočna oglasna deska. Vmes najdemo še nekaj povabil na obisk pri njihovih stojnicah po različnih trgovskih centrih, občasno kakšno "vremensko" objavo in izposojeno modrost (quote). Ne najdem domačnosti, pristnosti, težko zadiham z blagovno znamko, če mi ta ponuja le plakate.
Ocena:
Odziv: upam da je izplen v blagajni boljši kot na Facebooku. Zaradi preveč prodajnih, oglasnih vsebin je stopnja interakcije majhna. O tem priča tudi faktor "talking about this" - kljub veliki frekvenci objav je odziv majhen, sploh glede na teoretični doseg po številu uporabnikov.
Ocena:
Uporabniki: skoraj 7.000 jih je. Ne poznam zgodovine strani, ne vem preko katerih akcij ste dobili zelo lepo številko fanov, a škoda ker so zaradi preveč agresivne komunikacije večinoma neodzivni. Nihče ne "všečka" reklam. Škoda izpustiti tak potencial iz rok.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Naslovna slika je ok, a nič posebnega. Napis na sliki izdelkov je skoraj neberljiv. Prav potruditi sem se moral, da sem razbral tekst "koraj naprej". Podobno je tudi pri profilni sliki: poleg imena podjetja je vse ostalo odveč, saj je popolnoma neberljivo. Predlagam, da poleg logotipa dodate poleg še sliko kakšnega paradne izdelka. Zavhka "spletni FB nakup" in "top fan" odstranite iz strani, če nista aktivna. Nihče se rad ne sreča z napisom "coming soon".
Ocena:
Splošni vtis: ogromen potencial, ki pa je skorajda neizkoriščen zaradi napačnega pristopa. Na spletne uporabnike oglasi prežijo na vseh koncih in zagotovo niso zato prišli na Facebook, da jih bo nekdo še dodatno zasipaval z njimi. Predlagam, da korenito spremenite komunikacijo. Imate odlične produkte (po slikah sodeč), imate tradicijo, dobro blagovno znamko, naredite korak v pravo smer še na Facebooku in me na drug način prepričajte, da ste prava izbira, ko bom razmišljal o novih natikačih ;)
Ocena.
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si