Ali ponovim zgornje tri besede še enkrat?
03. 09. 2012
Instagram je eksplodiral, vedno več uporabnikov prihaja na Pinterest, na Facebook je dnevno naloženih 250 milijonov slik. Kaj nam to pove? Da so fotografije najbolj odzivna vsebina na družabnih omrežjih.
Zanimivi linki na eksterne spletne strani, odbiti video posnetki, uporabna besedila so dobrodošle vsebine, a niti približno tako odzivne kot slike. Zakaj? Poleg stare, a resnične modrosti o sliki in tisočih besedah predvsem zaradi banalnega vzroka - od uporabnika zahteva časovno in možgansko minimalno napora. In zavedajte se, da vam uporabnik na Facebooku nameni le sekundo, ko preletava svoj newsfeed. Če vas ni zaznal (velika slika) ali pa mu vsebina ni zanimiva (dober tekst) vas bo spregledal.
Zmagovalna kombinacija je torej zanimiva slika, ki pritegne pozornost in pri uporabniku zahteva odziv (razburjenje, nežnost, nostalgijo, vzdih,...) ter kratko besedilo, ki uporabnika usmeri v katero smer naj razmišlja. Po mojih izkušnjah se še bolje kot besedilo napisano poleg slike obnese besedilo na sami fotografiji. Simpatičen primer je fotografija kako padajo cene bencina, ki je na FB zaokrožila prejšnji teden. Pa morda ne bi bilo napak, če ne bi bila na vsaki sliki kakšna cortkana mucka. Sam jih že prav težko gledam ;)
Čisto po naključju je ta zapis nastal, ko so se goriva ponovno rekordno podražila :P
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si