Če DJ ugasne glasbo, se bo spraznilo tudi plesišče
19. 08. 2011
Glasbena industrija ima zadnja leta izjemno čudne standarde. Da postaneš uspešen izvajalec potrebuješ dobrega sponzorja, sposobno ekipo, nekaj dobrih kontaktov v medijih, ipd. Talent pravzaprav ni nujno potreben – in vsaj časih se tako zdi – niti zaželen element.
Bin Fackeen se je zadeve lotil iz druge strani. Bolj strme in trnave. Izkoristiti želi interaktivnost in viralni potencial spleta za svojo promocijo. Mu bo uspelo stopati po stopinjah velikega brata, Umeka?
Povezava: www.facebook.com/binfackeen
Zid: Objave so precej neredne in se zato izgubijo v poplavi objav, ki jih uporabnik prejme na svoj news feed. V glasbeni industriji je pač tako, da je za eno samo dobro novico potrebnega kar nekaj trdega dela v studiu in izven njega. Izkoristite to v svoj prid, posredujte uporabnikom kakšno sliko iz studia, razvajajte jih s predogledi napol končanih skladb in jih prosite za mnenje. Uporabniki to cenijo.
Interakcije: Ker je objav premalo, le-te pa niso opremljene s pozivom k akciji in ne angažirajo uporabnika, interakcij skorajda ni. Poleg večjega števila vremenskih objav predlagam, da oboževalce večkrat nagradite za njihovo zvestobo na Facebooku. Podarite jim kakšno promo majico ali CD v mini nagradni igri.
Ocena:
Zavihki: Zavihki pokrivajo vse potrebne elemente, s katerimi naj bi si pri komunikaciji pomagal glasbenik. Pa vendar – zavihek dobrodošlice je preobsežen z informacijami in uporabnikov ne poziva k lajkanju strani (niti jim za to ne da dobrega razloga), zavihek s prihajajočimi koncerti pa opravlja funkcijo dnevnika preteklih nastopov. Bodite ažurni z vsebinami!
Uporabniki: Uporabniki rastejo zelo počasi, le približno eden na dan. Nekaj k temu prispeva odsotnost zaradi dopusta admina (kar naj sicer ne postane reden izgovor, tudi na morju najdemo povezavo z internetom na vsakem vogalu, morda so dopustniške vsebine še bolj zanimive kot običajne) in splošna zmanjšana aktivnost uporabnikov med poletjem. Vseeno je rast občutno premajhna, vendar dokler se število uporabnikov ne zmanjšuje, še ni vse izgubljeno.
Ocena:
Splošna ocena: glede na aktivnost glasbenika na sceni sem od komunikacije na Facebooku pričakoval več. Večje spremembe so potrebne predvsem pri komunikaciji. Uporabite filtre pri objavah in slovenske oboževalce nagovorite v slovenščini. Večina vam bo zelo hvaležna. Predvsem pa upoštevajte vse zgornje nasvete in število fanov bi moralo poskočiti vsaj na štirimestno številko.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si