Radio Terminal

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Muzika na novih platformah

28. 06. 2013



Ko sem ta teden gledal prijave za brezplačno analizo FB strani mi je nasmeh zaigral na ustnicah, ko sem na spisku našel tudi Radio Terminal. Ja, radio je še vedno moja stara ljubezen. In ta ne zarjavi zlahka.

Ko sem pred petimi leti zapuščal radijsko sceno so bila družabna omrežja pri nas še bolj v povojih. A že takrat je bilo jasno, da za tradicionalne medije prihajajo novi časi. Ali se jim bodo prilagodili ali pa bodo izumrli. Nekateri pa so nove platforme uporabili za zagon dobrega starega romantičnega radia. Kaj ti bo oddajnik na Krvavcu, če sedaj lahko prideš na vsak telefon, tablico, računalnik preko spleta. A kako izstopati v množici spletnih radijskih postaj, kjer ponudbe kar mrgoli. Dovolj filozofiranja, preverimo koliko uspešno je Terminalova ekipa uporabila Facebook. Medtem, ko nam v ozadju igra Radio Terminal ;)

Link: www.facebook.com/RadioTerminal

Timeline: nekaj je gotovo, admini ne poznajo počitka. Objave so pogoste, a morda preveč enolične. YouTube linki do video spotov so seveda dobrodošli, a pogrešam večjo pestrost. Kje je pogled v zaodrje, anekdote o tehničnih zapletih, navdušenje ob rekordni poslušanosti, trivia fakti o izvajalcih, zapisi o dogodivščinah ekipe, link na kakšen blog urednika,.... Ok, vzamem v zakup, da ima radio Terminal drugačno filozofijo nastopa na trgu, da ciljna na urbano publiko, ki ne pada ne poceni finte a mu vseeno manjka nekaj osebnosti.

Ocena:

Interakcije: te varirajo. YouTube povezave Facebookov edgerank že tako ne ljubi preveč, pogrešam tudi CTA (call to action). Zastavljam si tudi vprašanje ali je smotrno objavljati povezave do YT klipov? Vaš cilj je verjetno klik na vaš avdio stream, vi pa vaše fane vodite na YouTube portal. Stran sicer deluje zelo cool, a premalo odzivno. Radio je narejen za ljudi, torej potrebujete njihov feedback. A ga na Facebook strani verjetno ne dobite (dovolj). Sam bi poslušalce/FB privržence bolj vpletel v programsko politiko.

Ocena:

Uporabniki: 1617 privržencev je številka, ki ne pove ničesar. Težko jo je primerjati s FB številkami ostalih komercialnih radijskih postaj, saj Radio Terminal poganja druga filozofija in tudi budget ;) A verjetno ne zadovolji apetitov administratorjev. Predlagam zagon kakšne viralne aplikacije, ki bi povečala doseg potencialnih fanov in kasneje tudi poslušalcev.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: grafika štima, zavihki žal ne. Pri najbolj pomembnem zavihku, opciji za poslušanje avdio streama, na katerega naj bi kliknil vsak obiskovalec strani se enostavno ne zgodi nič. Totalen blank :( YouTube zavihek ni konfiguriran, app za posredovanje strani prijateljem je tak kot bi ušel iz cirkusa, aktualne ankete ni. Edino kar štima je Tw zid. Škoda. Predlagam, da zavihke, ki ne služijo ničemur umaknete.

Ocena:

Splošni vtis: fina muzika mi je delala družbo zadnjo uro, ko sem udrihal po tipkovnici in pisal analizo. A na Facebooku je potrebno kar nekaj piljenja, da bo komuna res zaživela in bodo izkoriščeni vsi potenciali. Volja očitno je, a FB je tako kot radio. Potrebuje pravo akcijo. Podporni medij v službi matičnega medija. In vsak medij si zasluži kvalitetno vsebino primerno publiki in platformi.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.



Sorodni prispevki:






1

1