SLO ROCK

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Slovenci smo narod vrtičkarjev, nas lahko poveže vsaj glasba?

12. 07. 2011



Današnja analiza združuje vse, kar dobra FB stran potrebuje: zabavo, (v našem primeru glasbo), čustva (ker gre za naše izvajalce je prisoten patriotski impulz), dober namen (združiti in na poti k uspehu pomagati slovenskim skupinam) in angažirane administratorje.

Pa je to dovolj? Smo Slovenci res tako zavedni, ko je v igri naša glasba (v kateri je bolj redko slišana harmonika)? Preveri uspešnost Facebook komunikacije strani katere glavna misija je združitev in promocija slovenskih rock skupin. Zaradi moje nekdanje medijske zgodovine (preveri zavihek "kdo je Matej") sem te strani prav razveselil.

Povezava: www.facebook.com/SLO.ROCK

Zid: v povprečju nova objava pride na 2-3 dni. Težko zapišem, da jih je premalo, a rezerve je še veliko. Delno so opremljene s pozivom k akciji, vendar me bolj moti odsotnost samih komentarjev. Verjamem, da ste admini strani veliki poznavalci slovenske rock scene – privoščite si kak bolj sočen komentar. Pohvalite, skritizirajte, svetujte. Tako poslušalci (bralci), kot izvajalci vam bodo veliko bolj hvaležni. Idealna nadgradnja bi bili kratki video posnetki/reportaže iz koncertov, vaj, road tripov. Sedaj je vse skupaj preveč fokusirano zgolj na objave novih skladb.

Ocena:

Interakcije: interakcij je načeloma veliko, vendar močno variirajo, najbolj je število interakcij pogojeno s prepoznavnostjo izvajalca, katerega video je objavljen in pa prisotnostjo poziva k akciji. Da delate promocijo mladim upom je pohvalno (in verjetno tudi ena od osnovnih poslanstev strani), vendar pa ne gre pozabiti še na kanček samopromocije, ki vam bi dodatno zvišala indeks zanimivosti.

Ocena:

Zavihki: ne poznam nobene »ljubiteljske« strani, ki bi imela tako lično urejene zavihke (toplo priporočam ogled vsem bralcem) pa tudi drugače je stran grafično zelo lepo urejena. Na zavihkih uporabniki najdejo vse informacije, od seznama skupin in prizorišč pa do navodil za deljenje strani. Glede na to, da so bili zapiski narejeni še v času starega, okornega FBML-ja gre za res pravi dosežek. Kapo dol.

Ocena:

Uporabniki: rast preteklega pol leta je 10-odstotna, iz dobrih 8000 fanov je številka zrasla na slabih 8900. Ni slabo, vendar se vedno da bolje. V kolikor imajo admini energijo za dogovore z organizatorji koncertov oz. je to interes bandov, bi lahko na zelo preprost način prišli do kakšne vstopnice za koncerte in festivale. S pravilnim pristopom bi se številka uporabnikov strmo vzdignila v kratkem času.

Ocena:

Splošna ocena: SLO ROCK je ena redkih nekomercialnih strani med analizami na tej strani. Ravno zaradi nerožnatih časov za glasbeno industrijo (sploh pri nas) in težavami pri uveljavitvijo mladih bandov (sploh pri nas št. 2) je takšna stran vredna vseh čestitk. Če bi dobili podporo še uveljavljenih skupin in tradicionalnih medijev bi bila to res zgodba o uspehu. Ne samo te strani, tudi naše scene.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1