Zaposlimo frika za družabna omrežja

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Si se pripravljen preizkusiti v divji avanturi, kjer niti en dan ni enak drugemu?

20. 08. 2012



Naša mala agencija za komunikacijo blagovnih znamk na družabnih omrežjih To do - communicate online postaja vedno večja in temu primerno se veča tudi obseg dela. Potrebujemo tvojo glavo in prste. Imaš tisto kar iščemo?

No, pojdimo lepo po vrsti. Najprej smo na vrsti mi. Začelo se je pred tremi leti. Najprej kot zabava, potem kot dodatno delo, nato se nas je zbralo že nekaj na kupu. Bili smo zraven pri začetku revolucije na družabnih omrežjih. Postali smo vodilna digitalna agencija za Facebook. V upravljanju imamo tudi portal Socialnumbers za Slovenijo. A nam to ni dovolj. Facebook ni vse. Zmoremo več. A samo s tvojo pomočjo!

Kaj ponujamo?

  • Sindikalne izlete v kraje kjer niso žejni. Po Oktoberfestu in Dublinu se že kujejo novi načrti za prave skupne žure. Daleč od spleta, a blizu šanka. Ideje wanted.
  • Fleksibilen delovni čas. To pomeni, da se ne vstaja zgodaj zjutraj. A se včasih tudi ne hodi spat. Zgodaj.
  • Možgansko viharjenje dnevno. Naše FB strani imajo trenutno 663.000 uporabnikov in animiranje takšne množice je velik zalogaj. Če so zadovoljni uporabniki, so zadovoljni tudi naši klienti.
  • Poln hladilnik, delujočo klimo in hud prenosni računalnik. Delovno orodje in vesele delovne pogoje je pač treba imeti. A preden pogoltnete slino - če piše, da gre za hud komp, to pomeni, da ne prihaja iz sadjarskih vrst, OK?
  • Plača! Hej, to je danes že redkost. Plačila so redna, njihova višina pa je precej odvisna od tebe (namig: samoiniciativa).

In vedno je tukaj še druga stran. Zakaj iščemo prav tebe?

  • Ker je splet tvoj svet. Slovnica ti ne dela težav, besede so tvoje prijateljice. Družabna omrežja so tvoj drugi dom. In ne ustrašiš se nobenega izziva!

Bo dovolj? Nak. Potrebno bo poslati še e-mail na info@matejspehar.si, notri vreči hudo dodelan CV in izpolniti kreativno nalogo. Opiši osnovno strategijo za spletni nastop za enega od spodnjih fiktivnih klientov.

  1. Kandidat za predsednika države na letošnjih volitvah.
  2. Farmacevsko podjetje, ki ponuja produkt za najstnike.
  3. Tekstilni gigant, ki se po bankrotu ponovno vrača na sceno.

Kako naj izgleda strategija? Impresivno, prepričljivo in uresničljivo. Spletna prezenca za obdobje enega leta. Ne šparaj se, dokaži, da si kreativec in da bo naročniku brez tebe hudo na svetu.

Še deadline - 3. september 2012. Posebej se bomo razveselili e-mailov, ki ne bodo v mailbox kapnili zadnjo minuto ;) Je kje zapisano, da ima šef občasne napade tečnobe in ni nikoli za nič kriv? Nismo? Uf, še dobro, to bi itak vse odgnalo.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1