Če boste izbrali napačno kategorijo za vašo stran lahko to čez čas močno obžalujete
04. 03. 2011
Mnogi so se že opekli pri kreiranju kategorije Facebook strani. Te se delijo na komercialne in strani za skupnosti (community page). In pri izbire slednje vam bo Facebook pri 10.000 uporabnikih vzel administratorske pravice upravljanja
To pomeni, da ne boste mogli objaviti ničesar novega, vsaj ne kot skrbnik strani. Filozofija tovrstne strani je, da stran prevzame komuna, uporabniki sami brez možnosti vmešavanja skrbnika. Težava je tudi v tem, ker so odgovorni pri Facebooku za vse prošnje po naknadni spremembi v komercialno stran popolnoma gluhi in ne poznam nikogar, ki bi jih uspel prepričati.
Torej NE izbirajte šeste opcije "cause or community" pri kreiranju novih strani (link www.facebook.com/pages/create.php) če ne veste kaj delate.
Kako prepoznate katero kategorijo imate (in se lahko že predčasno tolčete po glavi)? Če ste že poizkušali narediti zavihek dobrodošlice (landing tab) ali dodati katerikoli FBML in tega niste mogli potem je to to. Najbolj enostavno pa je, da v iskalec vpišete ime vaše strani. Če pod imenom piše "skupnost" - potem imate težavo ;)
primer strani za skupnost
Kako se znebiti neprave kategorizacije? Se da, vendar morate to storiti dokler ne dosežete 10.000 uporabnikov. Enostavno stran prekategorizirate v vaši nadzorni plošči (klik na "osnovne informacije"). Storite to preden bo prepozno.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si