Po nekaj mesecih obljub in testiranja je Facebook vklopil možnost ponudb po vsem svetu
21. 09. 2012
Fino je čvekati s svojimi FB privrženci, kajne? Vzame nekaj energije in časa, a lahko prinese veliko število novih potencialnih kupcev. A bodimo odkriti, uporabniki Facebooka so se res prišli družiti na Facebook, poslovni subjekti pa morajo tudi nekaj prodati. FB je sedaj poskrbel tudi za to željo.
Že pred poletjem smo lahko videli na našem newsfeedu občasno testiranje FB ponudb (offers), danes pa lahko tovrstne vsebine kreiramo tudi vsi lastniki FB strani. Vse skupaj je zelo enostavno, a pozor - nova funkcija je dostopna samo, če imate pravilno kategorizirano stran (local business in podobne kategorije) ter če imamo urejen oglaševalski račun pri Facebooku.
Kako vse skupaj sploh deluje? Preverimo.
V vmesniku za objave se je pojavila nova kategorija "offer"
Ob kliku nanjo se najprej odločimo ali bomo naredili ponudbo v naši fizični ali spletni trgovini. Imamo pa tudi opcijo kombinacije obeh.
Za testni primer sem se odločil, da naredim ponudbo v spletni trgovini našega klienta Sisishop - Life in Colours. Vnesete povezavo do izdelka v vaši spletni trgovini in vpišete kodo za popust (kot opcijo).
Naložimo sliko izdelka (pazite, da bo slika razločna, saj gre za mali thumb prikaza) in v 90 znakih opišemo izdelek oz. prodajno akcijo. Na voljo je tudi kratek "small print". Ko uredimo še časovno obdobje ponudbe smo že skoraj pri koncu.
Preostane nam samo še matematika. Koliko smo torej pripravljeni investirati v promocijo našega izdelka. Če nismo zadovoljni z enostavno ureditvijo lahko kasneje "sfriziramo" oglaševanje ponudbe tudi v Facebookovem oglaševalskem sistemu.
In ponudba je zunaj. Pojavila se je na časovnici vaše FB strani in na news feedu vaših privržencev. Naj se čarovnija prične.
Kljub temu, da je bila objava narejena ob šestih zjutraj, ko je večina FB uporabnikov še v topli postelji je zabeležila v prvi uri dober odziv. Pustimo ob strani "všečke", tokrat so bolj zanimive rezervacije (claims), kar pomeni da je že 15 ljudi dobilo na mail ponudbo. In kar je še bolj pomembno, 15 uporabnikov je delilo naprej zgornjo previjalno torbo na svoji časovnici, kar je videl njihov krog prijateljev. Morda je dober odziv samo rezultat radovednosti ob novosti na Facebooku, a novost je zagotovo vredna vsaj testiranja. Prave rezultate pa bo kot vedno pokazal čas.
V spodnji uradni predstavitvi Facebook zagotavlja, da gre pri "offers" za najbolj viralne vsebine, ki bodo do 3x povečale vaš ROI.
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si