Biti eko te dni je trendy, a kaj ko je konkurenca vseh ki hočejo biti "in" velika
30. 11. 2012
Pred kratkim sem za prijatelja na Facebooku povprašal prijatelje, če mi lahko posredujejo FB strani katerih tematika je ekologija in narava. Odgovori so se kar vsuli. Kar konkretna gneča je na tem področju, tudi na Facebooku. Kako torej izstopati?
Res so omrežja odličen kanal za komunikacijo s potencialnimi ali obstoječimi klienti, a v vsem šumu podobnih vsebin je težko pomoliti glavo iz množice. Nekaterih je uspelo, mnogi so obupali in za promocijo izbrali manj "naporne" platforme. Mnogi se ne zavedajo, da je Facebook komunikacijsko orodje, ne prodajno.
Danes sem pod drobnogled vzel FB stran, ki se v opisu opredeli takole: Naše poslanstvo je približati potrošniku na hiter in enostaven način bogato ponudbo slovenskih domačih, naravnih in ekoloških izdelkov!
Link: www.facebook.com/trgovinica.sieko
Timeline: Kombinacija slik in povezav na spletno stran. Približno ena objava na dan. Na prvi pogled čist ok. A vrag se skriva v detajlih, ki jim poizkušam razložiti v nadaljevanju.
Ocena:
Interakcije: teh je na prvi pogled malo, a glede na majhno bazo privržencev je talking about faktor pokazal, da kar slaba tretjina uporabnikov sodeluje v vsebinah. Vsaj teoretično, realno situacija ni ravno rožnata. Manjka vam kritična masa, da bi se sprožil efekt snežne kepe.
Ocena:
Uporabniki: stran je stara skoraj leto dni, vi pa imate samo 61 uporabnikov. Očitno nekaj delate narobe. Ves svet je padel v to eko zgodbo, izkoristite jo. Ne čakajte, da vas uporabniki najdejo po naključju. Izpostavite se; po vsebini, akciji, dogodkih, dobrodelnih akcijah,nagradni igri, čemurkoli, samo stopite iz Facebook sence.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: osnovni grafični elementi so ok, zavihki so samo prednastavljeni. Zakaj uporabnikom ne predstavite vaše ekipe, morda predstavite najbolj zanimive izdelke, uredite prijavo na mailing listo.
Ocena:
Splošni vtis: na Facebooku je potrebno konkretno zavihati rokave in pravilno delati. Če te volje in znanja ni je morda bolje, da energijo preusmerite drugam. Vsebin iz vaše branže kar mrgoli, potrebno jo je samo pravilno prefiltrirati, dodati ščepec zaodrskih zgodb in pridobiti oboževalce. Vem, v teoriji je vse jasno, v praksi pa je malo drugače ;)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si