Toper smo želeli predstaviti mladi populaciji, ki ni imela stika z blagovno znamko iz preteklosti
02. 02. 2011
V samem začetku re-launcha blagovne znamke Toper, jesen zima 2009/2010 smo prišli v stik z Matejem Špeharjem s katerim smo sklenili sodelovanje za vodenje profila Toper. Toper smo želeli predstaviti mladi populaciji, torej populaciji, ki ni imele stika z blagovno znamko Toper iz preteklosti. To je tudi populacija na katero računamo v prihodnosti, zato je bila odločitev za tak pristop prava. Spretno manevriranje med sodobno komunikacijo do uporabnikov in odgovornostjo do korenin blagovne znamke Toper so kvalitete, s katerimi nas je Matej v dobrem letu pripeljal do številke 13.000 prijateljev Topra iz Slovenije in drugih držav, kjer je bil Toper "doma".
Miloš Petković, vodja marketinga
www.facebook.com/ToperSlovenija
Na podstrani pričevanja so zbrane nekatere od naših referenc. Več jih najdete na FB strani Kako uspeti na Facebooku. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja , izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si