Toper - 13.000 oboževalcev

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Toper smo želeli predstaviti mladi populaciji, ki ni imela stika z blagovno znamko iz preteklosti

02. 02. 2011



V samem začetku re-launcha blagovne znamke Toper, jesen zima 2009/2010 smo prišli v stik z Matejem Špeharjem s katerim smo sklenili sodelovanje za vodenje profila Toper. Toper smo želeli predstaviti mladi populaciji, torej populaciji, ki ni imele stika z blagovno znamko Toper iz preteklosti. To je tudi populacija na katero računamo v prihodnosti, zato je bila odločitev za tak pristop prava. Spretno manevriranje med sodobno komunikacijo do uporabnikov in odgovornostjo do korenin blagovne znamke Toper so kvalitete, s katerimi nas je Matej v dobrem letu pripeljal do številke 13.000 prijateljev Topra iz Slovenije in drugih držav, kjer je bil Toper "doma".


Miloš Petković, vodja marketinga
 

www.facebook.com/ToperSlovenija



Follow Me on Pinterest

Na podstrani pričevanja so zbrane nekatere od naših referenc. Več jih najdete na FB strani Kako uspeti na Facebooku.  Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja , izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na kavo ;)








1

1