Spimpajte objavo

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Z nekaj triki lahko tudi tujo vsebino "prodate" kot svojo

25. 10. 2010



Vaša objava na fb je lahko status, slika, video ali link. In prav slednji pogosto ne izgleda ravno vabljivo. A z malo pimpanja lahko delate čudeže.

Link lahko posredujete z vaše ali tuje spletne strani. Kadar posredujete objavo z vaše spletne strani, je cilj jasen, povabiti FB uporabnika, da obišče vašo spletno stran. Če je to resnično vaš cilj, potem s posredovanim linkom vržite le drobtinice, celotna štruca kruha pa mora uporabnika čakati na spletni strani. Če boste namreč vse izdali že z linkom na Facebooku, je zelo malo možnosti, da bo do obiska vaše spletne strani res prišlo.

Pogosto pa najdemo zanimiv članek ali video spot tudi na drugih straneh. Tu je cilj običajno drugačen - želite, da večino informacij dobi že na vaši Facebook strani. Po domače, okitimo se lahko s tujim perjem, saj lahko videz objave popolnoma spremenimo. Od vašega statusa, naslova linka do opisa. Ter seveda izberemo najbolj primerno sliko.

Preverite nasvet še v praksi - iz predavanja "Kako uspeti na Facebooku"



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1