Club Extreme

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook je dvosmerna zgodba

16. 11. 2012



Največje družabno omrežje na svetu je najbolj popularno prav med mladimi in temu primerno ga za promocijo izkoriščajo tudi lokali. Bodite pozorni na besedi "izkoriščajo" in "promocijo". Tu se namreč skriva težava - FB ni namenjen plakatom, temveč komunikaciji z uporabniki.

Club Extreme je eden izmed mnogih nočnih klubov, ki so v Sloveniji zelo aktivni na Facebooku. Logično, saj ima trenutno ima v starosti med 18 in 25 let kar 400.600 Slovencev svoj Facebook profil. Toda koliko so pri tem početju uspešni? Preverimo spodaj.

Link: www.facebook.com/club.extreme

Timeline: admini so zelo aktivni, rafali objav so zelo intenzivni, morda celo preveč saj kvaliteta vsebine ne sledi frekvenci objavljanja. Vse skupaj je že na meji spemanja. Objav je v nekaterih dnevih tudi več kot 5 dnevno. Spremljam nekaj strani, ki se lahko pohvalijo celo z večjim številom objav v enem dnevu, a je njihova vsebina zelo skrbno lansirana in ni tako "plakatna" kot je pri vas. Kje so zgodbe iz zaodrja, kje je predstavitev ekipe, kje so interne šale, kje je DJeva lestvica najbolj odbitih komadov?

Ocena:

Interakcije: "talking about" faktor je solidno visok, a tu lahko številka nekoliko zavaja. Visok je predvsem zaradi velikega števila vabljenja na FB dogodke, ki se šteje v kvoto "talking about". Pravih, organskih reakcij na objave (če seveda to niso prepovedane nagradne igre tipa: komentiraj in deli) je relativno malo glede na teoretični doseg strani.

Ocena:

Uporabniki: trenutno je zbranih nekaj čez 17.000 mladih žurerjev. Glede na to, da gre za kranjski klub, ki targetira večinoma na gorenjske zabave žejne junake je številka visoka. A če jih ne boste uspeli prepričati, da se oglasijo tudi za vašim šankom in pustijo samo všeček na vaši strani je misija lahko jalova.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: razen naslovne slike, ki odlično služi kot plakatna površina za aktualne dogodke posebnega presežka ne najdem. Med zavihki počiva samo star landing page in osnovni Facebookovi zavihki. Vsebin vam verjetno ne manjka, zakaj ne bi obogatili zavihke z mesečnim programom, video kanalom, nagradno igro za vstopnice? To je samo nekaj trenutnih prebliskov, ki sem jih dobil. Verjetno je idej še mnogo več. Mimogrede, ne razumem zakaj je v opis kluba v angleščini? Dvomim, da so vaša ciljna skupina tujci ;) Oni namreč ne poznajo Goveje župce, katera vidim, da je raztrgala pred nekaj dnevi.

Ocena:

Splošna ocena: tematika je idealna za Facebook zgodbo, a ji manjka pristne dvosmerne komunikacije. Plakati na FB ne funkcionirajo tako kot bi si želeli, ljudje so se prišli na omrežje zabavati, ne gledati reklam. Pohvalno je, da imate po vseh dogodkih fotogalerijo, kjer se mladi lahko najdejo, označijo in komentirajo. A zakaj nekaj fotografij ne bi objavili že med samim dogodkom in s tem opozorili vso okolico, da se ta trenutek pri vas dogaja. Morda ste jih kdaj objavili, a sam jih nisem našel. Bodite pozorni tudi na nagradne igre, te morajo biti narejene na posebnem zavihku, drugače se lahko zgodi, da vas bo kakšen konkurent prijavil in izgubili boste stran. Verjetno ne bi radi doživeli šok Radia 1 ;)

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1