Nova pravila za FB naslovno sliko

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Vesela novica za marketingarje

20. 03. 2013



Pred dobrim letom, z prihodom časovnice za poslovne profile smo dobili tudi naslovno sliko, ki kar kliče po oglaševanju. A stroga Facebook pravila so to prepovedovala. Do tega trenutka.

Pri Facebooku so čisto potiho, brez pompa močno omilili pravila igre. Razlog ni znan, morda zaradi tega, ker je bilo skoraj nemogoče ob tako veliki množici FB strani kontrolirati kdo se pravil drži in kdo ne. Na naslovni sliki nismo smeli imeti navedenih cen, popustov, klicev k dejanju kot npr. "prenesite si naš katalog". Prav tako so bili prepovedani linki spletnih strani, email naslov, telefonske številke in ostalih kontaktov. Še več nekdanjih prepovedi najdete tukaj.

In če kliknete na Facebookova pravila igre zdaj boste videli, da je ostala samo še prva točka. Na naslovni sliki ne sme biti več kot 20% besedila. Ostale "zapovedi" so umaknjene. Zanimivo, da je so datum pravil pustili star, 17. december 2012.

Kaj to pomeni? Invazijo benerjev verjetno ne, saj varovalka "20%" besedila še vedno velja. A vseeno nismo več tako omejeni s kreativo.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1