Facebook je tek na dolge proge, s šprintom se ne pride daleč
05. 09. 2012
Rekreativni športniki so verjetno največja Facebook komuna v državi. Toda kako jih ujeti v svoje mreže je posebna disciplina, ki potrebuje kar nekaj pravega treninga.
Sportniksi.com je spletna in fizična trgovina s športnimi artikli. Po hitrem pregledu sem pri njih našel tako žogice za namizni tenis do kompleta 50 kg uteži za fitnes. In vse kar je vmes, pravi paradiž za športne frike. Sam sicer najbolj prisegam na domači kavč, TV daljinec in pivo, a se vseeno zavedam, da bom kmalu zapuščeni osamelec. Cela Slovenija plava, teče, kolesari, skrbi za svoje telo. Vsebina torej obeta, tematika je široka, komunikacija na družabnih omrežjih ne bi smela delati težav. Pa res ne? Preverimo skupaj!
Link: www.facebook.com/sportniksi
Timeline: frekvenca objav je kaotična, nekaj dni ni novega posta, potem so v enem dnevu kar tri. Vsebine so večinoma prodajne, enosmerne. brez izražene želje po povratni reakciji uporabnikov. Glede na pester spekter vsebin iz športnega okolja sem pričakoval boljši nastop na Facebooku. Pogrešam nasvete, komentiranje aktualnih športnih dogodkov, teste opreme, dinamične video klipe. Škoda.
Ocena:
Interakcije: so bolj siromašne, skoraj nične, posledica pretiranem prodajnem nagovarjanju. Plakatov s popusti in akcijami ne bo nihče komentiral. Bodite tudi previdni z nagradnimi igrami, pozivanje k deljenju slike, všečkanju in komentiranju v zameno za nagrado vas lahko drago stane. V primeru prijave boste ostali brez vsega. Facebook v svojih pravilih strogo prepoveduje tovrstne aktivnosti na časovnici. Preverite točko III/E v "promotions guidelines"
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: naslovna grafika je všečna, dinamična, kot se spodobi za vašo branžo. A je ponovno v neskladju s Facebookovimi pravili. Na cover fotografiji ne sme biti zapisane vaše spletne strani, prav tako ni dovoljeno oglaševanje prodajnih akcij. Preverite točko III/B v pravilih igre. Morda ne bi bilo napak odstraniti zavikek events, ker na njem razen akcije prodaje koles iz leta 2010 ne najdemo nič. Ste razmišljali, da bi za profilno sliko vzeli raje obraz kakšnega vašega ambasadorja, športnika/co, ki jo sponzorirate? Ljudje so bolj dovzetni za interakcijo s človekom kot logotipom.
Ocena:
Uporabniki: številka se je v zadnjih dveh mesecih vzdignila za dobrih 100 novih privržencev. Na prvi pogled ni ravno revolucija, a vseeno gre za 25% novih fanov. Predlagam močno izboljšanje komunikacije, večjo sinergijo s spletno stranjo (socialni FB vtičniki so skoraj nevidni) in izdelavo aplikacije oz./ali FB oglase.
Ocena:
Splošni vtis: ne morem se otresti občutka, da je skrbnik strani dnevno obremenjen še z nešteto drugimi obveznostmi in ima Facebook stran nizko prioriteto. S takšnim pristopom ne boste dosegli željenega učinka. Na družabnih omrežjih je potrebno biti aktiven, trdo in pravilno delati. Drugače ne bo rezultatov. Pogrešam slike iz trgovine, osebja, zanimivih dogodivščin, pravilnega nagovora uporabnikov. Facebook je tek na dolge proge, s šprintom se ne pride daleč,
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si