Najbolj pomembna postranska zadeva na Facebooku
18. 09. 2012
Nekateri admini si dnevno razbijamo glavo kakšne vsebine objaviti, da bodo zanimive za uporabnike. Nekateri pa imajo srečo, da lahko komunicirajo vsebine, o katerih se pogovarjajo skoraj vsi moški.
Šport je zagotovo največji posel na svetu, seveda če ste na pravi strani tribun ;) In očitno so pri Stadion Shopu našli pravi poslovni načrt in vizijo. V njihovi spletni trgovini lahko navijači večinoma nogometnih klubov najdejo vse za pravo navijaško ekstazo. Manjka samo še kavč in poln hladilnik ohlajenega piva in igre se lahko začnejo.
Link: www.facebook.com/stadionshop.si:
Timeline: nogomet šprica iz vseh por. Stavnice, anekdote, novice, napovedi, nagradne igre in seveda povezave do navijaških artiklov. Naštel sem tudi do pet, šest objav na dan. A so vsebine tako raznolike, da to verjetno uporabnikov ne odbija. In kot sem zapisal že v uvodu, štorij o nogometu nikoli ni konca.
Ocena:
Interakcije: Talking about faktor pravi, da je bilo v zadnjem tednu aktivnih približno 5% vseh privržencev. NI slabo, a se da tudi bolje. Pogrešam predvsem aktivno vpletanje uporabnikov v debate, manjka klic k dejanju. Saj je jasno, da smo Slovenci narod selektorjev in nogometnih znalcev ;)
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Stran poka po šivih od zavihkov, od twitterja, grafičnih povezav v spletno trgovino, youtube posnetkov, poslovne vizije in top navijačev/aktivnih fanov. Profilna in naslovni sliki sta več kot primerni, pogrešam le direktni link do spletne trgovine v "about" predalčku. Dosti lažje je klikniti na link kot ga iskati nekje v ozadju vsebin.
Ocena:
Uporabniki: V dobrem letu obstoja strani se je nabralo nekaj čez 18.000 ljubiteljev športa. Veliko, a to verjetno še ni končni cilj. Le redki smo, ki nismo podlegli nogometomaniji ;)
Ocena:
Splošni vtis: je skoraj odličen. Morda ne bi bilo napak, če bi uporabnik lahko kupil vaše artikle kar neposredno na Facebooku, da jim ne bi bilo potrebno klikniti nekam stran. Priporočam tudi, da razrežete "popkovino" med Twitter in Facebook računom. Tviteraši so namreč alergični, če vidijo da jim servirate samo copy/paste vsebine iz Facebooka. Temu primerna je tudi nizka števika sledilcev na vašem TW računu. Ko se boste začeli aktivno ukvarjati z ekskluzivnimi vsebinami za TW vam bodo zrasli tudi uporabniki na tej platformi. A kar se tiče Facebooka napak skoraj ni. Bravo!
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si