Ko navijaško navdušenje prevzame tudi obiskovalce
12. 04. 2013
Zelo hitro se na Facebook strani opazi ali gre pri administratorjih le za rutinsko delo, eno od dnevnih obveznosti, ki jih je potrebno postoriti. Ali pa gre iskreno angažiranost in administratorji res "čutijo" tisto kar počno.
Če gre res za srčno stvar se ne opazijo niti kakšne male napake v komunikaciji in obliki strani, ker na Facebook je še vedno glavna vsebina, forma in tehnika sta le začimbi dobre FB mešanice.
Danes je pod mojo lupo ekipa, ki je v svojem "about" predalčku zapisala: rokometni-portal.si je spletni portal, ki vsebuje novice iz sveta rokometa. Rokometni-portal je uradno otvoritev doživel 17.2.2013, ko smo otvorili spletno mesto. Ekipa rokometnega-portala si prizadeva, da bi rokomet v Sloveniji postal še bolj priljubljen kot je! Na našem portalu lahko zasledite skorajda vse novice iz aktualno rokometne "scene".
In kako se znajdejo na Facebook sceni?
Link: www.facebook.com/pages/rokometni-portalsi/463508257042710
Timeline: je poln novic in fotografij iz sveta slovenskega rokometa. Sam ne spremljam tega športa, a očitno se dogaja na polno. Vsaj ena objava dnevno, atraktivna fotka in običajno link na celoten članek na spletnem portalu. Morda priporočam še malo večjo frekvenco objav in razširitev spektra vsebin. Je pa res, da je FB in spletna stran še mlada in možnosti dopolnitve vsebin je še dovolj.
Ocena:
Interakcije: glede na začetno bazo sledilcev je odziv uporabnikov nadpovprečen. Tu je očitno, da ekipa FB stran jemlje za svojo in je prisotna velika porcija entuziazma. In to uporabnik vidi in se temu primerno pozitivno odzove. Morda bi le nekoliko spremenili CTA (call to action). Neprestano pozivanje k lajkanju in uporaba enega in istega nagovarjanja sčasoma postane odbijajoče in doseže nasprotni učinek od želenega.
Ocena:
Uporabniki: stran je stara dobra dva meseca in številka 451 je za to obdobje odlična, sploh ker je očitno organska in rezultat pravih vsebin. Bodite samo pozorni pri raznoraznih malih nagradnih igrah tipa lajkaj, deli in nekoga bomo nagradili. Tovrstno početje je v nasprotju s Facebookovimi pravili in lahko zaradi tega ostanete brez strani. Nagradne igre morajo biti gnezdene kot samostojna aplikacija.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: odlična profilna in naslovna fotografija, dodatnih zavihkov pa z izjemo Twitter računa ni. Vprašanje, če so sploh potrebni na začetku. Morda ne bi bila napačna ideja o zavihku za naročanje na mailing adremo, saj bi tako lahko še dodatno povečali obisk na spletni portal.
Ocena:
Splošna ocena: Way to go. Nekaj začetniških napak, ampak važno je srce in dihanje s projektom. Morda samo še nekaj na koncu - spremenite si url v kaj bolj enostavnega. Tista dolga klobasa na vrhu ni ravno atraktivna, vse skupaj pa uredite z enim klikom
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si