Katere slovenske FB strani so bile najboljše v lanskem letu?
10. 01. 2012
Infografika o Facebooku v Sloveniji v letu 2011 je v prvi vrsti dokaz, da se je to največje družabno omrežje dokončno prebilo v ospredje marketinških orodij. Na Facebooku je vsak tretji Slovenec in ima večji doseg kot katerikoli drugi medij. Temu primerno je tudi visok skok novih komercialnih profilov (strani). Analitično orodje Socialnumbers jih beleži kar 785. In ta številka se bo v letu 2012 skoraj gotovo podvojila.
Najbolj uspešna stran v državi je spletni profil DJ Umeka, ki ima trenutno preko 370.000 privržencev, a ker gre za internacionalnega glasbenega izvajalca je temu primerna tudi številka, ki močno odstopa od »zasledovalcev«. Podobnega statusa je tudi drugouvrščena Cockta, ki s svojo komunikacijo nagovarja celotno tržišče nekdanje skupne države, a ima slovensko »poreklo«.
Zanimivo je spremljati statistiko medijev, ki je v vrhu zelo radijska. Daleč spredaj je Radio 1, sledijo radio Hit in Center. Očitno je, da so radijske postaje prve zagrabile potencial Facebooka in uporabile odlične sinergijske učinki združevanja razližnih platform. Med TV postajami in oddajami je na vrhu že minuli resničnostni šov Slovenija ima talent, ki je postavil temelje povezovanja odzivnega šova in družabnih omrežij. Med trgovci slavijo pri internetni trgovini Mimovrste, ki so se prvi v svoji branži poslužili Facebooka, za njimi so pri Big Bangu in v Cityparku.
Z odprtimi rokami so Facebook sprejeli lokali in različni organizatorji dogodkov. V letu 2011 so se najbolje odrezali pri nočnem lokalu Cirkus, komercialnem gledališču Špas teater in legendarnem študentskem lokalu KMŠ.
Kdo pa so tisti, ki se skrivajo za uspešnimi objavami in intenzivno spletno komunikacijo? Vodilna Facebook agencija je MatejSpehar.SI , ki pomaga pri nastopu na Facebooku kar 48 podjetjem (skupno 582.801 uporabnikov), sledi Futuristični marketing, ki skrbi za vodilno stran DJ Umeka, na tretjem mestu pa so Pro Plus, ki visoko stopnično dosegajo predvsem zaradi odlične navzkrižne promocije spletnih strani, televizije in družabnih omrežij.
Infografika: Slovenija na Facebooku v letu 2011 (vir: socialnumbers.si)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si