Samo 10% vidi vaše objave!

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Že nekaj dni na FB kroži alarmantno obvestilo o (ne)vidnosti objav FB strani

18. 10. 2012



Novica se je kot blisk začela pojavljati na newsfeedu, nekatere strani so zagnale celo paniko, glas so povzdignili mnogi, češ ne bomo plačevali Facebooku za vidnost naših objav. Dragi moji, vidnost vaših objav je lahko še mnogo manjša! Kaj je v resnici na stvari?

Stvar je enostavna, realno vaših objav nikoli ni videlo 100 % sledilcev vaše FB strani. Če ste živeli v sanjah, da svoje vsebine dnevno dostavljate v newsfeed vseh fanov, je morda skrajni čas, da se zbudite. Najprej preverite sistem Edgerank v zapisu, ki je star toliko kot stran na kateri ste ravnokar. Če ste bolj lene sorte in se vam ne da brati starih tekstov (ki pa še vedno držijo) samo kratek povzetek.

Vidnost vaše objave je pogojena z interakcijami (komentarji, lajki, delitve) pri objavi, starostjo objave in "priljubljenosti" vaše strani pri uporabnikih. Priljubljenost? Da, manj ko bo uporabnik "vesel" vaših objav manj jih bo. Svoje veselje lahko uporabnik pokaže tako, da objave všečka, komentira, deli s prijatelji, pregleduje fotografije na strani, skratka je aktiven z vami. Če tega veselja ni, Facebook sklepa, da je uporabnik izgubil zanimanje za vas in vaše vsebine bodo počasi začele izginjati iz njegovega newsfeeda. Enostavno in logično, kajne?

Torej je vidnost vaših postov predvsem odvisna od kvalitete vaše komunikacije na Facebooku. Če je ta sestavljena le iz plakatov, hvaljenja, pozivanja na razprodaje je lahko vidnost vaših objav še mnogo manjša kot 10%.

In res je, če boste uporabili Facebookove sponzorirane objave (oglase) se bo vidnost vaših objav povečala za toliko, kolikor boste plačali. A Facebookovi oglasi obstajajo že od nekdaj in niso nič novega, dodali so le možnost, da to uredite že kar na vmesniku za objave. Podrobneje tukaj.

Mimogrede, če vseeno nekako uspete dopovedati vašim fanom, da vas dodajo v "interest list", to pomeni le, da so vas kategorizirali na enega od seznamov. In teh skorajda nihče od nas nima urejenih ;)

Da skrajšam, nehajte jamrati nad Facebookom in energijo raje uporabite za kreiranje bolj kvalitetnih in odzivnih vsebin.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1