Streljate natančno in pogosto

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Ena od posebnosti Facebook komuniciranja so kratki cikli posameznih objav

08. 01. 2011



Življenjska doba vašega posta je krajša od muhe enodnevnice, večina interakcij se zgodi v prvi uri od objave, po 24 urah pa je post običajno le še zgodovina.

Pozabite na tradicionalno filozofijo obstoječih klasičnih spletnih strani. Vaši uporabniki se namreč ne vračajo na vašo Facebook stran preveriti "kaj je novega" (oziroma je takih obiskov malo), vaše objave vidijo na svojem news feedu (novičarskem toku). Tudi vse interakcije (komentarje, lajke, posredovanja, oznake) naredijo pri sebi. In takšna objava kmalu izgine iz vidnega polja uporabnika, sploh če ji ne uspe dobiti dovolj visokih ratingov, da bi jo Facebook uvrstil v svoje vroče novice (top news). Ta kategorija nekoliko podaljša življensko dobo vaše objave.

Prednost Facebook komuniciranja je namreč, da uporabnik ne išče informacije, ta pride do njega sama.

Po kakšnem ključu pa se prikazujejo novice in kakšne kriterije morate zadovoljite, da postanejo objave označene kot "vroče" pa preverite zapis o enačbi NFO tukaj.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1