Zgodilo se je takorekoč čez noč
13. 04. 2012
Tudi danes sem imel urico rezervirano za FB oglase. Nekaj malega media planiranja, pimpanja obstoječih oglasov, umik oglasov, ki ne delajo rezultatov in kreiranje novih tekstov. In potem šok!
Najprej sem mislil, da sem ponovno priča kolcanju Zuckerbergove platforme. Ko FB šteka pri postanju, komentiranju, fotogalerijah ... pač na glas bentiš in počakaš, da napad mine. Ko pa se to dogaja pri oglasih, pa je prisotno nekaj več nervoze. Gre le za denar. In običajno še tuj denar, ki ti je zaupan v varstvo ;)
Zakaj gre? Obstoječi oglasi, ki so bili narejeni pred nekaj dnevi so pri editiranju (popravljanju, piljenju, osvežitvi) tekstov kar naenkrat izgubili skoraj polovico besedila in se končali nekje na sredi. Res, da je danes po grlu že steklo eno malo pivo, ampak to pri mojih 98 kg žive mase običajno ni dovolj za privide. Kaj je izginil preostali tekst?
Enostavno, Facebook se pripravlja na novo razporeditev oglasov (predvsem zaradi mobilne platforme) in je preko noči zmanjšal predvideno kvoto znakov v oglasih. Včeraj smo lahko še zapisali besedilo s 135 znaki, danes samo še 90 (nova omejitev velja tudi pri urejanju obstoječih oglasov). 25 znakov v naslovu je na srečo (zaenkrat) še ostalo. Lahko pripravite pravo kreativo s samo 115 znaki? Včasih se da, velikokrat pa je to kar misija (skoraj) nemogoče.
Spremenila se je tudi dimenzija grafike. Že tako mala dimenzija slike pri oglasih je iz 110 x 80 px shujšala na samo 99 x 72 px. Divje. Novi gabariti bodo povzročili še manjšo možnost kreative
Primerjava:
Slika 110 x 80 px
Slika 99 x 72 px
Zgornje dimenzije veljajo za običajne oglase, ki so največkrat v uporabi. Za premium adse je mera grafike 100 x 80 px (takisto velja limit 90 znakov), pri sponzoriranih zgodbah (sponsored stories) pa je velikost slike 168 x 128.
Kakšno je vaše mnenje - je novost dobrodošla, slaba ali razlog za dodatno bolečino na modrem omrežju?
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si