Resnica o Facebook depresiji

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Zanimiva infografika o tem kako dojemamo pozitivne in negativne novice na FB

08. 01. 2012



Paradoks je kako se ljudje obkrožamo s sodobnimi napravami za komunikacijo (telefoni, računalniki, tablice) a vedno bolj izgubljamo tisti pristni, analogni človeški kontakt. Na družabna omrežja se zatekamo po odziv, po odgovore, po tolažilne in vzpodbudne besede.

Toda kakšne reakcije dobimo, ko smo objavili depresiven status kako imamo vsega dovolj in kako naši FB prijatelji reagirajo, ko objavimo veselo novico o napredovanju v službi. V spodnji infografiki lahko razberemo, da imajo uporabniki z več FB prijatelji pišejo daljše statuse, so vesele narave in velikokrat vsebina nanese na spolnost. Tisti "manj popularni" uporabniki, ki imajo manj prijateljev pa imajo bolj negativne vsebine, pišejo v prvi osebi in tematika se navezuje na družino.

Zanimiva je tudi statistika, da ljudje pozitivne statuse pišejo zjutraj, negativne pa proti večeru. Uganete, katere vsebine dobijo več komentarjev, vesele ali žalostne?

Preverite infografiko spodaj (vir)

facebook depression



Follow Me on Pinterest

Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)








1

1