Zanimiva infografika o tem kako dojemamo pozitivne in negativne novice na FB
08. 01. 2012
Paradoks je kako se ljudje obkrožamo s sodobnimi napravami za komunikacijo (telefoni, računalniki, tablice) a vedno bolj izgubljamo tisti pristni, analogni človeški kontakt. Na družabna omrežja se zatekamo po odziv, po odgovore, po tolažilne in vzpodbudne besede.
Toda kakšne reakcije dobimo, ko smo objavili depresiven status kako imamo vsega dovolj in kako naši FB prijatelji reagirajo, ko objavimo veselo novico o napredovanju v službi. V spodnji infografiki lahko razberemo, da imajo uporabniki z več FB prijatelji pišejo daljše statuse, so vesele narave in velikokrat vsebina nanese na spolnost. Tisti "manj popularni" uporabniki, ki imajo manj prijateljev pa imajo bolj negativne vsebine, pišejo v prvi osebi in tematika se navezuje na družino.
Zanimiva je tudi statistika, da ljudje pozitivne statuse pišejo zjutraj, negativne pa proti večeru. Uganete, katere vsebine dobijo več komentarjev, vesele ali žalostne?
Preverite infografiko spodaj (vir)
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si