Analiza 1.3 milijonov objav in 10.000 strani na Facebooku je dala zanimive rezultate
13. 07. 2012
Kdaj objavljati, kaj objavljati, kako objavljati? To so vprašanja, ki dnevno spremljajo vsakega, ki se ukvarja s poslovno komunikacijo na Facebooku. Spodanja infografika daje preizkušene napotke.
Največ interakcij na Facebooku dobijo objave fotografij, nato besedila, sledi objava video posnetka, najmanj odziva pa lahko pričakujete pri objavi povezave na drugo stran. Moj nasvet, združite objavo dobre fotografije in kratkega, odzivnega teksta ob njej. Res da slika pove več kot 1000 besed, a lahko je vsebina fotografija takšna, da nekaterim ne pove ničesar. In pravi feedback dobi šele ob dobrem spremnem besedilu.
Zanimivo je, da kratki tekstovni posti dobijo več lajkov, daljša besedila pa več delitev. Morda je spodnja infografika narejena preveč na ameriških podatkih, težko bi se strinjal, da objave ob štirih zjutraj, ko je na Facebooku res malo uporabnikov, dobi več lajkov kot objava ob dveh popoldan. Podpišem pa veliko odzivnost v večernih urah.
Za podrobnejše fakte, pa preverite spodnjo infografiko. vir : DanZarella
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si