Zelo zanimiva infografika, ki si jo velja natisniti in postaviti na vidno mesto
10. 06. 2012
Če sem kaj uporabnega potegnil iz moje 15 letne radijske zgodbe je princip, ki še kako drži tudi v social media štoriji. Če bi radi ugotovili, kaj dela rezultate se postavite v vlogo poslušalcev - v našem primeru na drugo stran zaslona kjer so naši Facebook uporabniki. Kdo so in kaj jih zanima?
Kaj najraje všečkajo in zakaj pritisnejo magični "like" gumb? Spodnja infografika vam bo dala misliti. Seveda to ne pomeni, da se je potrebno držati kot edine in svete resnice, saj ima vsaka FB stran svojo bazo uporabnikov. In vaša množica uporabnikov ima verjetno drugačne apetite, a vseeno lahko potegnemo vzporednice, ki veljajo na splošno.
Od kategorij so najbolj "lajkabilni" tekstovne objave, slike in komentarji, šele potem sledijo video klipi, lajki strani. Zakaj pa uporabnik sploh pritisne všeček? Ker na ta način izkaže podporo vsebini, ki se je našla na njegovem news feedu in je zadovoljen s tem kar vidi. Zanimivo je, da je šele čisto na repu "like" zaradi popustov in nagradne igre.
vir: crowdscience.com
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si