Kako se FBja lotiti na drugem kontinentu?
07. 07. 2011
Ena glavnih prednosti uporabe Facebooka za komunikacijo z našimi oboževalci je, da lahko svoje uporabnike kontaktiramo kjerkoli. Ni važno, če smo na drugem koncu sveta, le da imamo dostop do svetovnega spleta in že smo povezani. Seveda to prinaša tudi svoje slabe strani – komunikacija na Facebooku bo najbolj zagrizene community managerje doletela tudi na počitnicah. V tem poslu so »out of office« avtomatski odgovori pač prej izjema kot pravilo.
Facebook uporabniki smo neke vrste avanturisti, ki aktivno iščemo nove stvari, da si pospestrimo vsakdan. Voda na mlin strani Pure Afro Travels Tanzania, ki ponuja oglede afriških atrakcij. Pa je to dovolj, da spravi lene leve iz sence?
Povezava: www.facebook.com/PureAfroTravels
Zid: dogajanje na zidu je živahno, nova objava uporabnike razveseli skoraj vsak dan. Ne preveč, ne premalo, škoda edino, ker gre večinoma za deljenje zunanjih povezav (te na Facebooku nimajo največjega efekta). Te povezave so opremljene z zanimivim spremnim besedilom, ni pa zaslediti poziva k akciji. Pokažite svojim uporabnikom, da želite povratno informacijo, brez interakcij namreč ni virale. Predvsem pa več slik in nekoliko manj linkov.
Ocena:
Interakcije: interakcij je veliko predvsem na slikah iz potovanj, povezave pa niso deležne take pozornosti. Za povečanje števila interakcije predlagam več zanimivih utrinkov iz potepanj, manjše število deljenih povezav (preverite, katere so so sedaj dobile največ interakcij in poskušajte objavljati podobne), vsaka objava pa naj vsebuje poziv k akciji. Zagotovo bi bili tudi zelo brani blogi o življenju na vašem koncu zemljske oble.
Ocena:
Zavihki: na strani sta dva zavihka, ki skupaj z urejenim zavihkom informacij zadoščata osnovnim potrebam po zavihkih. Vendar pa bi se celotno zgodbo dalo še bolj nadgraditi. Opise potovanj, ki jih imate sedaj v info zavihku bi lahko na lep način predstavili tudi v posebnem zavihku ter zraven dodali nekaj lepih slik. Prepričen sem, da bi bil učinek veliko večji.
Ocena:
Uporabniki: stran se je v preteklega po leta okrepila za 130 novih oboževalcev. Številka ni velika vendar je treba vzeti v zakup, da je začetna baza ljudi majhna, izvedba nagradnih iger pa zaradi geografske oddaljenosti administratorjev ni praktična. Zato se je treba še toliko bolj potruditi s samo vsebino – ponudite vsebine, ki so zanimive za širšo populacijo in priskrbite dodateh push k virali – objave opremite s pozivom k akciji.
Ocena:
Splošna ocena: Pure Afro Travels Tanzania je stran, ki lahko ponudi ogromno vsebine, ki bi utegnila zanimati zelo širok spekter uporabnikov Facebooka. Vendar deluje preveč zadržano. Pokažite nam, uporabnikom doma v Sloveniji, kakšno je življenje na drugem koncu sveta. Pa ne samo z linki, rajši se poslužujte slik, videa in zanimivih statusov. Ste morda razmišljali, da bi snemali video dnevnik? Vsak dan kakšna kratka video zgodba iz življenja v Tanzanjiji. Ko bodo uporabniki spoznali Afriko po človeški plati jih bo zagotovo začela zanimati tudi kot turistična destinacija.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si