Optika Arena

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Focus na Facebooku je drugačen kot v klasičnem oglaševanju

11. 10. 2013



Med vsemi prijavljenimi kandidati za analizo (hvala ker me vsak teden čisto zasujete) sem ta teden izbral klasičen primer FB komunikacije iz katere se lahko vsi nekaj naučimo.

Zakaj klasičen primer? Večina nas je prišla na Facebook prodati več. Drži? A vse ni tako enostavno - največje družbeno omrežje namreč ni prodajni, temveč komunikacijski kanal. In pravila, ki veljajo v klasičnem oglaševanju tu ne veljajo. Osnove so podobne, a vse skupaj ni tako enostavno. Velja pa si zapomniti osnovni fakt - nihče ne klika rad na oglase. Ljudje radi kupujejo, a ne vidijo radi, če se jim nekaj prodaja. Čemu tak filozofski uvod? Bo hitro jasno, preverite današnjo analizo Optike Arena.

Povezava: www.facebook.com/optikaarena

Časovnica: na prvi pogled tipične vsebine za optiko. Okvirji, sončna očala in cel kup oglasnega materiala. In nikjer nobene slike iz optike, nobene slike zaposlenega, nobene fotke zadovoljne stranke. Nič. So FB uporabniki prišli gledati oglase? Ne, prišli so po zabavo, nasvet, informacijo, zgodbe. In tega skoraj ne najdem. No, da ne bo vse tako črno - nasmejal sem se ob tej petkovi šali ;)

 

Ocena:

Odziv: glede na teoretični doseg osnovne baze fanov je soliden. A je vidno, katere objave so boostane preko FB sponzoriranih zgodb. Če bi bile objave bolj vsebinsko zanimive bi lahko zlahka privarčevali nekaj €, ki jih tako donirate stricu Zuckerbergu.

Ocena:

Uporabniki: trenutno številka ni rekordna, sploh glede na to, da je FB stran aktivna že dve leti. A ta števika ni tako pomembna, če bi bilo vseh 437 fanov tudi vaših potencialnih kupcev. Pa mislim, da niso (še). Predlagam, da doseg povečate z viralno FB nagradno igro. Ni potrebno, da gre za nek velik budget, bolj je pomembna enostavna, a učinkovita kreativa, ki jo nato podprete s FB oglasi. Vse skupaj ni nujno, da preseže investicijo 300-500 €

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: pri profilni fotki nimam pripomb, na naslovno sliko pa bi vseeno dodal vaš fizični naslov, morda spletno stran in fotko iz vašega lokala. Morda celo vaše optike za prodajnim pultom. Posel smo ljudje, ne logotipi. Posebnih zavihkov ni, zgolj osnovni FB tabi.

Ocena:

Splošni vtis: povečajte frekvenco objav, ena do dve objavi na teden nista dovolj, da bi stopili iz množice vsebin, ki dnevno polnijo uporabnikov newsfeed. In seveda dodajte nekaj osebne note, ne pretiravajte z oglasnimi materiali. Ljudje iščejo zgodbe, ne reklame.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1