Ko zaboli pločevina
01. 02. 2013
Ne vem kako je z vami, a sam zelo težko prenašam praske, vdolbine, udarce na avtomobilski pločevini. Enkrat me je celo zaneslo tako daleč, da sem izjavil, da imam raje polomljeno nogo kot razbit avto. Kost se namreč zaraste sama, pločevina žal ne ;)
Nekaj pa je gotovo - nič kaj prijetni niso trenutki, ko morate iskati pomoč kleparja, ličarja, urejati papirje pri zavarovalnici in se boriti z birokracijo in mojstri v modrih kombinezonih, ki imajo na vratih delavnice pomanjkljivo oblečena dekleta. Na portalu OceniSkodo.Si so celo stvar poenostavili, dovolj je da s fotoaparatom ali mobilnim telefonom slikate škodo na avtomobilu, jih naložite in naslednji dan dobite 5 ponudb za popravilo. Na vas je samo še, da izberete najugodnejšo. Upam, da sistema ne bom nikoli potreboval, a sem prepričan, da zna prihraniti marsikatero živčno vojno.
In kako lahko ocenimo OceniSkodo.si na družabnih omrežjih?
Link: www.facebook.com/OceniSkodo
Timeline: Morda je še malo prezgodaj za oceno, saj je stran stara/mlada šele dober mesec, a vseeno že lahko potegnemo prve zaključke. Domnevam, da ni (še) pripravljene konkretne strategije za osvajanje teritorijev družabnih omrežij. Vsebine se objavljajo preredko, preveč je tudi samoreklamnih sporočil. Vidim, da poizkušate z nasveti in koristnimi povezavami, a je vse skupaj še premalo fokusirano. FB ne sme biti nekaj za zraven. You get what you give ;)
Ocena:
Interakcije: zelo šibke oz. jih takorekoč ni. Ker so tako redke tudi ne pride do viralnega elementa, ki bi pripeljal nove uporabnike. In krog se ne zavrti. Zabava, koristne informacije in prijatelji so tiste tri stvari zaradi česar so na Facebooku uporabniki. Dajte jim prvo in drugo pa boste dobili tretje.
Ocena:
Uporabniki: 129 lajkov je lahko čisto ok štart, seveda če jih boste imeli konec februarja že vsaj 200 ;) Začeti je težko, sploh če nisi že prepoznavna blagovna znamka ali storitev, a se vseeno da z nekaj malega gverile. Recimo ponudite novim fanom kakšen sladkorček, kakšno nagradico. Lahko tudi uporabnike vaših storitev prepričate, da postanejo tudi vaši sledilci na Facebooku. Dodajte zraven še vse vaše poslovne partnerje, začnite se pojavljati na avtomobilističnih FB straneh, angažirajte se na moto forumih. Je potrebno nekaj dela, a če se tega lotite pravilno se hitro obrestuje.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Profilna slika ni pravilno nastavljena, saj je vaš logotip čisto obrezan, v formatu malega thumba pa popolnoma neprepoznaven. Cover fotka je sicer simpatična a krši nova FB pravila, ki prepovedujejo več kot 20% besedila na naslovni sliki. Zavihkov je veliko, a noben ne prepriča; zavihek "kje smo" se vsaj meni ne odpre, "pridobite ponudbe" je samo nespretno gnezdena spletna stran, "promos" je prazen. Zavihek "mediji o nas" od uporabnika zahtevajo še dodaten klik uporabnika naprej. Priporočam, da raje dodate kakšen zavihek z nasveti "how to" kako uporabiti sistem, izjave zadovoljnih uporabnikov sistema, nasvete kako se uporabnik lahko znajde v neljubih cestnih zgodbah ....
Ocena:
Splošni vtis: kljub nizki oceni sem navdušen nad idejo. Nekoliko manj pa nad izvedbo. Potencial je ogromen, potrebno se je samo pravilno lotiti posla. Samo bolj konkretno morate zaropotati. Aja, priporočam, da si že v "about" polje vpišete naslov spletne strani tako da bo viden takoj, ko uporabnik pade na FB stran. Torej v basic info. Le redki gredo namreč brskati globje. Daleč od oči, daleč od miške ;)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si