Narodnjak.si

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Ko na Facebooku zaigra harmonika

20. 08. 2011



V kolikor na svoji Facebook strani nagovarjamo splošno populacijo, moramo biti zelo pozorni, da uporabnikom ponudimo dober razlog, da se nam pridružijo (ugodnosti pri nakupu, nagradne igre, informacije, ki so za uporabnika uporabne in jih ne bo našel drugje, ipd.). V kolikor skupnega imenovalca za vse ne moremo najti, bomo morali odpreti »sidekick« stran, ki bo združevala interese naših uporabnikov.

Če že v osnovi nagovarjamo interesno skupino, je naše delo lažje. Uporabnike moramo le še poiskati in jim dati vedeti, da obstajamo. In kako gre pri iskanju adiministratorjem strani Narodnjak.si? Preverimo.

Povezava: www.facebook.com/Narodnjak.si

Zid: Na strani se vsak dan pojavi tudi po pet in več novih objav. Za povprečnega uporabnika je to nekoliko velika številka in že meji na spam. Prevelika količina objav se pozna tudi na domislenosti komentarjev in izrabe poziva k akciji. Na Facebooku veliko več velja kvaliteta, kot kvaniteta. Poskusite narediti narediti izbor najboljših vsebin in le te pravilno posredovati uporabnikom.

Ocena:

Interakcije: Število interakcij močno niha, odvisne pa so predvsem od kvalitete objave. Opustite objave, ki so objavljene bolj na silo in se osredotočite na močne objave. Tako bo vaši strani rastel NFO oz. edgerank (Facebookov algoritem za določanje zanimivosti vaše strani) in število interakcij se bo povečevalo tudi na objavah, ki že sedaj dobijo veliko všečkov.

Ocena:

Zavihki: Zavihki na strani so odlična kombinacija izrabe drugih družabnih platform (Youtube), facebookovih vgrajenih funkcij (povabi prijatelje) in obvezne opreme strani (pristajalni zavihek z vabljivo deklico). Kar ta stran potrebuje, to ima. Naj pa to ne postane razlog, da prenehate z iskanjem vedno novih in svežih načinov za posredovanje zanimive in zabavne vsebine vašim uporabnikom.

Ocena:

Uporabniki: Kljub temu, da trenutno poteka nagradna igra je rast uporabnikov majhna. Nagradna igra premalo izkorišča »naravna bogastva«, ki jih ponuja Facebook in s katerimi se da doseči dober viralen efekt nagradne igre. Po drugi strani pa uporabnike preveč spodbuja k prosjačenju za usluge, kar ima lahko učinek povratnega ognja. Pri naslednjih nagradnih igrah svetujem, da koncept bolje zastavite in predvsem pazite, da boste v okviru pravil. Trenutno žal niste.

Ocena:

Splošna ocena: Pri Narodnjak.si sem dobil občutek, da dobro razumejo, kako komunicirati na Facebooku, vendar pa se slabo zavedajo, da z glavo skozi zid ne gre. Če bodo prepolovili število objav in se osredotočili na tisto, kar je za uporabnika resnično zanimivo bodo uspehi takojšnji. Poleg tega predlagam tudi, da spletno stran bolje opremijo z vtičniki (trenutno je like box popolnoma skrit pred očmi uporabnika). Profilno sliko pa uredite tako, da za dinamični del, kjer podajate obvestila in vabila na dogodke, uporabite spodnjo tretino slike. Uporabnike namreč zmede, če preveč menjavate osnovni avatar vaše fb strani. Podrobneje tukaj.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1