Včasih sem v nerodni situaciji in danes je ena od njih ;)
07. 12. 2012
V naši agenciji si razdelimo vloge administriranja strani, vsak pokriva svoje področje. Razlog je enostaven. Recimo sam težko animiram tipično žensko stran ker premalo poznam žensko dušo. No, pri tem početju so obupali že mnogi pred menoj ;)
Zato sam težko objektivno ocenim Fb stran trgovinice, ki se ukvarja s prodajo rabljenih oblačil priznanih blagovnih znamk My second hand botique. Sem le preprost fant iz vasi, ki že na izbiro oblačila ne da kaj dosti, kaj šele na blagovne znamke le teh ;) Bistvo vsake komunikacije pa je prepoznati ciljno publiko in preučiti njihove interese in vsebino, ki bi jih pritegnila. Ampak bom vseeno napel vse moči, da podam realno oceno.
Link: www.facebook.com/pages/My-Second-Hand-Boutique/345293235540674
Timeline: Ogromno avtorskih slik najdem na časovnici. Kar je zelo OK. Ne vem pa, če je frekvenca objav primerna. Na dan naštejem tudi do 12 objav. Kar zna biti za uporabnike kar naporno, saj so vsebine zelo prodajne narave in le redko zasledim med množico slik izdelkov poste, ki bi bili bolj "vremenske" narave
Ocena:
Interakcije: zaradi velike intenzivnosti objav je težko sproducirati res kvalitetne vsebine. Kvantiteta zahteva svoj davek. A kljub temu so živi, se odzivajo in dihajo s stranjo. To kaže tudi faktor "talking about" ki pa je ravno zaradi visoke frekvence objav nekoliko zavajajoč.
Ocena:
Uporabniki: nekaj čez 1.600 jih je, kar je za obdobje pol leta kolikor je stara stran lepa številka. Če so med njimi tudi pravi kupci, ki ne pustijo samo komentarja ampak tudi kakšen € v blagajni je to še toliko bolje. Bravo.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: najprej me je v oči zbodel neurejen url naslov. Uredite si ga tukaj, potrebno je samo nekaj klikov pa bo vaša stran dostopna na naslovu www.facebook.com/MySecondHandBoutique. Posebnih zavihkov ne vidim (kaj če bi imeli zavihek kupončkov za FB popuste?), morda ne bi bilo napak nekoliko urediti profilno sliko, saj je sedaj v svoji najmanjši inačici na časovnici videti kot majhna pinki packa ;) in čisto neberljiva. Ker ima Facebook težave s kompresijo jpgjev kjer prevladuje roza in rdeča barvam predlagam trik - naložite sliko v formatu png.
Splošni vtis: Soliden, a bi šlo bolje. Pogrešam komentarje iz modnega sveta, male kiči vsebine, ki puncam tako veliko pomenijo, en pravi babji small talk, ki lahko na FB odlično zaživi. Mimogrede, za vaše vsebine morate resno razmisliti o komunikaciji tudi na Instagramu in Pinterestu.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si