Fani niso vse
13. 09. 2012
Se še spominjate starih trgovin, ko vam je kar prodajalka za pultom nabrala željeno in to lepo pospravila v vrečko in na staro cinglajočo blagajno seštela znesek.
Teh romantičnih trgovinic že dolgo ni več, povozili so jih hipermarketi in čisto drugačna, včasih kar preveč agresivna trgovska filozofija. Toda kakšna bo nakupovalna izkušnja v prihodnosti? Vedno več je nakupovanja preko spleta, časi nezaupanja v tovrstne nakupe so že mimo. In če bi radi našli neposredni stik s kupcem, brez odvečnih posrednikov je spletna trgovina mala revolucija. Toda kako do nje?
Razvijalci "moje košarice" vam ponujajo tovrstne rešitve in za pomoč obstoječih ali potencialnih uporabnikom so izbrali (tudi) Facebook.
Link: www.facebook.com/mojakosarica
Timeline: vsebine so pestre, zanimive a še vedno v duhu poslovne filozofije. Nekaj malega informacij o sistemu spletne trgovine, nekaj o humanitarni brkati akciji, izlet na Triglav, poučna statistika. Simpatično vpletanje klica k dejanju. Fajn.
Ocena:
Interakcije: so solidne. Glede na malo število privržencev res ne gre pričakovati plaza komentarjev, všečkov in delitev. Morda ne bi bilo napak na začetku angažirati interne ambasadorje (zaposlene, sosede, prijatelje,...) da začno bolj aktivno sodelovati na strani. Potrebna je le mala kepa, da se naredi plaz ;)
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: adminom je vidno, da so domači v oblikovanju in programiranju. Odličen je zavihek praktičnega prikaza spletne trgovine in posebnih vsebin za člane. Tu samo opozorilo, kljub temu, da sem postal vaš fan me grafika še vedno nagovarjam, da naj kliknem like ;) Morda ne bi bila napak tudi dodaten zavihek za youtube vsebine. Sploh glede na to, da imate posnetih kar nekaj predstavitvenih klipov.
Ocena:
Uporabniki: teh je trenutno samo 140. A nizka številka lahko tudi zavaja, če so to kvalitetni uporabniki lahko hitro postanejo stranke. In 140 strank ni malo kajne?
Ocena:
Splošni vtis: je odličen. Prav z veseljem sem prebrskal vsebine. Morda samo predlog: vaša spletna stran bo mnogo bolj vidna, če jo vpišete v sekcijo "about" saj je malo uporabnikov, ki brskajo globje po vpisanih podatkih. Če bi bilo le nekaj več fanov bi tole bila zagotovo najvišja ocena.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si