Mizarstvo Rozman

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Središče vsakega doma - kuhinja je lahko obiskana tudi na Facebooku

26. 11. 2013



Morda sem že v teh letih, ko me pritegnejo druge stvari kot takrat, ko so me zanimali samo avtomobili in punce. In med zadnjimi prijavami za analizo je prišla tudi FB stran mizarstva Rozman. Koga bom ta teden vzel pod drobnogled je bilo jasno v tretnutku. Ker res imajo kaj pokazati!

Kuhinja je bila vedno simbol topline, povezanosti in udobja. Kraj, kjer se tkejo drobne vezi, pišejo nove zgodbe in ustvarja navdih za prihodnost. Mali otroci radovedno kukajo izza maminega predpasnika, pogledujejo proti štedilniku, iz katerega se dišeče kadi in veselo pričakujejo, kaj dobrega bo nastalo iz vseh sestavin na pultu. Ta uvod sem si sposodil iz spletne strani Mizarstva Rozman, malega domačega podjetja, ki ima v ekipi tri zaposlene in izdelujejo notranjo opremo že od leta 1996.

Poglejmo skupaj kako uspešn so na njihovem Facebook profilu.

Povezava: www.facebook.com/rozmankuhinje

Časovnica: Je (pre) polna njihovih izdelkov, od njihovih kuhinj, modernih do klasičnih, najde se še kakšna dnevna soba, previjalna miza pa tja do spalnic. Občasno najdemo še kakšno motivacijsko fotografijo in tekst. Načeloma OK, a imam še nekaj predlogov. V nadaljevanju.

Ocena:

Odziv: je odličen. Faktor "talking about this" pravi, da je bilo v zadnjem tednu aktivnih skoraj 30 % vseh sledilcev kar je odličen rezultat, glede na to, da na FB strani ne potekajo nobene ekstra aktivnosti. Ne izključujem možnosti, da so objave sicer dodatno boostane preko sponzoriranih objav, a v vsajem primeru gre za zelo lepe številke. Tudi pri dnevnih objavah je število interakcij zavidljivo, posamezna objava ima tudi preko 100 všečkov, kar je za relativno nizko število fanov zavidljiv feedback. Opaam edino, da nekatera vprašanja v komentarjih niso odgovorjena. Vsaj ne javno. Morda ne bi bilo napak malo prebrskati med odzivi, morda se najde kakšna nova stranka ;)

Ocena:

 

 

Uporabniki: od letošnjega maja pa do tega trenutka jih spremlja že skoraj 1.400 Facebook uporabnikov. Lep rezultat za dobre pol leta dela. A očitno je bilo delo dobro opravljeno, vsebine primerne in rezultat je tukaj. The only way is up ;)

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: odlična profilna in naslovna slika, sam bi na cover fotografijo dodal še vaš telefon in link do spletne strani. Sedaj je spletna stran dostopna šele ko se uporabnik potopi v info predalček. Mnogi verjetno tega linka ne najdejo. Ostalih zavihkov razen nekoliko nevabljivega povabila "kontaktirajte nas" ni. Predlagam, da pri tem zavihku zamenjate thumb slikco, bo dosti bolj efektivna. Za to potrebujete samo klik, dva. Lahko bi dodali še nekaj zavihkov, a več o tem v zaključku analize.

Ocena:

Zaključek: Odlično delo, a za maksimalno oceno pogrešam še nekaj več - več zgodb iz delavnice, kakšen videoposnetek izdelave, izjava zadovoljne stranke (bodisi samo v sliki, še bolje v videu), nekaj več o vaši zgodovini, objavite virtualni zemljevid Slovenije in z "buckami" označite v katerih mestih stojijo vaše kuhinje, pogrešam še več nasvetov, morda razlago zakaj se vaši izdelki razlikujejo od konkurence, odprite si youtube kanal in instagram profil, s takimi fotkami je lahko tudi pinterest prava platforma. Sicer si s tem na glavo nakopljete še več dela, a odprla se vam bo tudi tujina. Drugače pa čestitke, dobili ste novega fana ;)

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1