Ko dobijo epruvete svoj prostor na Facebooku
24. 05. 2013
Današnja analiza mi je v tem deževnem dopoldnevu naredila kar malo veselja. Zakaj? Ker so mi admini strani Mikro+Polo dokazali, da obstajajo zanimive vsebine tudi v epruvetah, laboratorijih, tehtnicah, mikroskopih, iglah ...
Sam sicer nisem bil nikoli oboževalec kemije, periodni sistem mi je vedno povzročal težave, kemijska učilnica v srednji šoli ni bila ravno najbolj priljubljen prostor. A s pravim pristopom in vsebino se na Facebooku lahko skomunicira skorajda vse. Tudi dejavnost, ki je načeloma bolj B2B kot B2C.
Link: www.facebook.com/mikropolo2011
Timeline: Teče intenzivna komunikacija, dnevno se v povprečju objavita dva nova posta. Teme so različne, od zanimivosti, nasvetov, modrih misli, fotk ekipe, duhovitih slik, promocijskih vsebin. Res pestro in intenzivno. Prav z veseljem sem preletel dogajanje zadnjega meseca. Navdušen.
Ocena:
Interakcije: uporabniki se lepo odzivajo na vsebine. Seveda bi bilo lahko vedno še bolje, a glede na število uporabnikov je odziv dober. Kar je najpomembneje, stran živi in uporabniki dihajo z njo.
Ocena:
Uporabniki: Nekaj čez 1.500 jih je, kar je zelo soliden rezultat, glede na dokaj nišno dejavnost podjetja. Stran je sicer odprta že nekaj let, a se intenzivno dela na njej šele zadnje obdobje. Tudi ime podjetja v širši javnosti ni znano, torej čestitke za lepo številko.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: ne najdem razloga zakaj za profilno sliko nimate logotipa podjetja. Res so epruvete odličen simbol za vašo dejavnost, a te bolj sodijo na naslovno grafiko. Če že omenjam cover foto: sam bi nanj dodal link do spletne trgovine, saj bi tako takoj padel v oči. Od zavihkov bi izpostavil predvsem spletno trgovino - ob kliku na zavihek se mi je odprla mini grafika, ki je skoraj neberljiva. Težko bi zapisal, da gre za kakšen magnet za klike ;) Nekoliko nerodna in slabo odzivna je tudi nagradna igra. Za uporabnika je tematika foto natečaja preveč nedefinirana, šibka je tudi komunikacija na časovnici.
Ocena:
Splošni vtis: ste na pravi poti. Za bolj verodostojno oceno bi moral vedeti vaše cilje komunikacije, a če pogledam iz trenutne perspektive vam lahko samo čestitam. Nekaj kozmetičnih popravkov bi bilo potrebnih, a nič drastičnega. Bravo.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si