Ko zadiši po adrenalinu
07. 02. 2013
Pred časom mi je moja najdražja (oba pomena te besede sta pravilna) gospa, razočarana nad moževim stilom oblačenja, ki se ni spremenil že vrsto let, predlagala da bi poizkusil s surfarskim stilom. Da bi čisto pasal v ta film.Takrat nisem bil čisto prepričan kaj konkretno je s tem mislila. Ko sem se lotil današnje analize se mi je posvetilo.
Trgovine Madness prihajajo iz te špure. Gre za verigo trgovin z modnimi urbanimi znamkami za mlade, ki združujejo modo in šport: deskanje na snegu, rolkanje, surfanje, BMX, motociklizem in druge. Zadnji stavek je bil copy/paste iz njihove spletne strani. Koliko pa so domači na Facebooku?
Link: www.facebook.com/madness.si
Timeline: Vsebine so pestre, raznolike, frekvenca objav je pogosta. Prava dinamika kot se za Facebook stran takšne branže spodobi. Od spletnih zanimivosti, fotk od vsepovsod, video klipov pravih akcij. Fajn. Le nekaj manjka. Kaj? Berite naprej.
Ocena:
Interakcije: glede na teoretični doseg skoraj 10.000 fanov in vsebine, ki ga ima FB stran bi pričakoval boljši rezultat. Pa je ta bolj mizeren. Faktor "talking about" se mi je zdel tako čudno nizek, da sem se prav poglobil v časovnico, da bi našel napako. In ni bilo potrebno prav dolgo brskati za nazaj. Vsebine so odlične, a lansirane tako, da od uporabnikov ne zahtevajo povratne interakcije. In običajno je treba narodu povedati kaj hočemo od njega. Lahko temu rečemo tudi podpiranje lenobe, ampak takle mamo ;) Če hočemo komentarje in všečke moramo zato nekaj tudi narediti.
Ocena:
Uporabniki: slabih 10k je lepa številka. Verjetno bi lahko bila z dovolj veliko stopnje interakcij še višja, saj večji odziv prinese tudi večji doseg vaših vsebin, posledično se poveča možnost, da vas opazi nekdo, ki še ni vaš fan, pa bi to rade volje postal. Če bi FB stran še združili z vašima dvema zasebnima profiloma, ki sem jih tudi našel na FB bi bili lahko danes že na slabih 20k.
Ocena:
Grafična podobe in zavihki Tu pa stran poka po dodatnih vsebinah; youtube zavihek je bogato založen s klipi lastne produkcije, twitter račun, blog, lokacije trgovin, spletna trgovina preko iframea, tako da je verjetno kar težava katere 3 (kolikor jih dovoljuje FB) sploh izpostaviti. Tudi profilna in naslovni grafiki sta ok. Pogrešam edino kakšen nagradni app, ki bi "naredil" še kakšnega novega fana.
Ocena:
Splošni vtis: je zelo dober. Je imela moja žena kar prav, surferski stil bi res znal biti zame. Če pa gledamo iz strokovne plati, pa bi sam delal na večji odzivnosti fanov. Vključite njihove ideje, predloge, kramljajte z njimi. Dajte jim vedeti, da ste vi tam zaradi njih in ne obratno.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si