Komu FB uporabnik najbolj verjame?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Verjame mnenju drugih FB uporabnikov!

14. 09. 2011



Verjetno se že ponavljam, a preko tega betona ne gre. Torej še enkrat: človeško bitje je že imuno na oglase in jih gladko spregleda/ignorira/jim ne verjame. Skorajda slepo pa zaupa mnenju drugega človeka, toliko bolj, če človeka tudi osebno pozna in mu zaupa.

Tukaj stopijo v prvi plan družabna omrežja. Tu smo vsi vsaj virtualni prijatelji. In ljudje zelo radi ocenjujemo, komentiramo, delimo svoje mnenje. Naš glas v množici ostalih je kar naenkrat slišen in pomemben.

Podobno funkcijo priporočil (tips) lokacij, ki jo ima Foursquare že nekaj časa je sedaj pograbil tudi Facebook. FB strani, ki imajo vpisano lokacijo podjetja, trgovine, lokala, delavnice,... lahko uporabniki priporočijo svojim prijateljem. Ta možnost se je pred nekaj tedni pojavila na desni stolpcu FB strani, a je bila skoraj nevidna med oglasi in ostalimi vsebinami. Včeraj pa so Facebookovi programerji funkcijo priporočil postavili na zelo pomembno mesto. Uporabnik lahko svoje priporočilo zapiše takoj, ko so pritisne gumb "všeč mi je" in postane fan strani.

primer funkcije na FB strani Kristalne palače

Ko zapišemo naše priporočilo lokacije se le to pojavi na desni strani dotične FB strani, kjer lahko tudi drugi uporabniki, ki so že fani dopišejo svoje mnenje. Vsi vemo, da zgledi vlečejo in kmalu bo prvemu sledil drugi, tretji, četrti komentar.

In kar je na koncu najbolj pomembno, uporabnikovo mnenje se bo zapisalo tudi na njegovem zidu in post bodo videli vsi uporabnikovi prijatelji. In če jim bo vsebina pritegnila ni daleč trenutek, ko bodo tudi sami postali zasledovalci vaše strani.

In začetek tako željenega viralnega efekta je tu. Potrebno je samo vzpodbuditi uporabnike k deljenju svojega mnenja z ostalimi. Veliko lahko tu naredi privlačen landing tab (zavihek dobrodošlice), ki vsebuje call to action. A to je že tematika za drugi članek ;)



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1