Primer za v marketinški učbenik ;)
16. 11. 2012
Vsi starši se boste s spodnjo zgodbo zelo hitro identificirali. Naši malčki morda še ne znajo dobro hoditi in govoriti, a vedo kako priti do stvari, ki jih hočejo. Takoj! In znajo uporabiti vse načine, da do tega pridejo. Tokrat so odlično uporabili Facebook.
In Facebook je kot omrežje lahko zelo viralna platforma. Potrebujete samo dobro vsebino, ki pritisne na čustva in od uporabnika zahteva malo napora, a mu da tisti dober občutek, da je naredil nekaj dobrega.
To je zgodba o bratcu in sestrici, ki si zelo želita mucka. Ker je njun oče mislil, da ju lahko zlahka odpravi jima je rekel, da ga lahko dobita le če dobita 1000 všečkov na Facebooku.
In tu se je 7 letni Remi izkazal kot bodoči oglaševalski genij. Na navadno tablo je zapisal besedilo, ki se mu nihče ne more upreti, mama Marisa pa ju je skupaj z mlajšo sestrico slikala in fotografijo objavila na svojem Facebook profilu. Slika je v trenutku zaokrožila po svetu in ima ta trenutek kar 107.616 delitev in kar 123.301 všečkov. Torej trenutno je spodnja fotografija "zaslužila" že 123 mačkonov ;)
In kakšen je konec zgodbe, ki se je zgodila pred nekaj dnevi v ZDA? Oče je držal obljubo in družinica ima novega kosmatega člana, ki je prišel iz lokalnega mačjega zavetišča. Ime mu je Hairyette Pawturr.
Res ena lepših zgodb, ki so se pred kratkim zgodile na Facebooku. Mladi Remi je z pravo potezo v kozji rog ugnal vse marketinške spletne strokovnjake.
In na koncu upam, da moji mulci ne berejo fotrovega bloga. Mačka sicer že imamo, psa pa še ne ;)
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si