Trgovina za male živali REPEK

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Komunikacija na Facebooku ne dopušča veliko izgubljenih bitk

27. 08. 2011



Preden odpremo Facebook stran za svoje podjetje si vedno postavimo cilje komunikacije, naredimo izvedbeni načrt (strategijo), ki naj obvezno upošteva tudi analizo konkurence, in določimo skrbnike strani, ki bodo sposobni redno in učinkovito komunicirati na strani. Ni potrebe, da bi vsak dan na naši strani preživeli ure in ure, vsaj 15 minut na dan pa strani preprosto moramo nameniti. Če se na bojišče podamo neoboroženi in brez taktične podpore, bomo najverjetneje izgubljali bitko za bitko. In komunikacija na Facebooku ne dopušča velikega števila izgubljenih bitk.

Do sedaj so vse strani, ki v ospredje postavljajo naše štirinožne prijatelje prejele visoko oceno. Pričakovanja so torej visoka. Jih bo Trgovina za male živali REPEK lahko izpolnila?

Link: www.facebook.com/pages/Trgovina-za-male-%C5%BEivali-REPEK/219260236527

Zid: oboževalcem se na Facebook strani Trgovina za male živali REPEK oglasijo približno enkrat mesečno s sporočilom o novi ponudbi ali pa obvestilom o spremembah v delovnem času. Edini vremenski objavi, ki ju lahko najdem na strani sta voščili za božično-novoletne praznike v letih 2009 in 2010. Ne samo, da taka komunikacija ni učinkovita, je tudi neodgovorna do vaših oboževalcev. Predlagam, da si za sveže ideje v komuniciranju pogledate strani, ki so dobile odlične ocene.

Ocena:

Interakcije: interakcij ni, navadno objava doseže največ dva všečka. Če komunikacija ni redna ter razmerje objav ni približno 10:1 v korist vremenskim objavam, ni klica k sodelovanju, interakcij ne moremo pričakovati. S tem pa nam pada edgerank, kar nas potiska vedno globje v črno luknjo Facebooka, iz katere je zelo težko priti.

Ocena:

Zavihki: Na strani ni zavihkov, edina funkcionalnost, katera je poleg zida uporabljena, je Facebookov forum, ki pa ga izkoriščajo za propagandna sporočila in ne kot orodje za konstruktivno debato. Zavihek dobrodošlice je nujen, svetujem vam, da si ga čim prej nastavite. Za profilno sliko nastavite nekaj, kar vas bolje predstavi in naj vključuje vaš logotip za boljšo prepoznavnost.

Ocena:

Uporabniki: V dobrem letu in pol, kolikor je stran aktivna so na stran uspeli pripeljati 250 oboževalcev. To ni številka, s katero se je mogoče pohvaliti, če želite rast oboževalcev pospešiti, bodo potrebne korenite spremembe in zavihanje rokavov čisto do vrha.

Ocena:

Splošni vtis: stran je v zelo žalostnem stanju. Predlagam, da se skupaj z ekipo sestanete, določite strategijo za naprej, pregledate kako na Facebooku dela konkurenca in se poskusite učiti od najboljših. Tematika dovoljuje res široko paleto komunikacije in rešitev, uporabite jih. Predvsem pa se zavedajte, da je Facebook kanal, ki potrebuje dnevno nego, tako kot jo potrebujejo naše živalice. Če zanj nimate časa, je bolje, da stran zaprete in energijo vložite v kakšno drugo promocijo, kot da poskušate narediti nekaj na silo.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1