Ne prehitevajte, da ne boste padli v isto slepo ulico kot pri Facebooku
07. 07. 2011
Po vzoru Facebook poslovnih strani so mnoga podjetja že začela odpirati svoje + profile tudi na Google+. Toda namenskih + poslovnih profilov še ni
Podjetja komununicirajo drugače kot fizične osebe, zato pri Googlu pripravljajo posebne poslovne profile. Produktni vodja Christian Oestlien (preverite video spodaj) poudarja, da bodo novi komercialni + profili imeli dodano analitiko dogajanja na strani, prav tako pa bodo tesno povezani z AdWordsi. Vse skupaj bo na voljo ob koncu letošnjega leta.
Jim bo uspelo zadržati apetite poslovnih subjektov toliko časa? Trgovec gre pač tja kjer so stranke in na Google+ so se začele nabirati prve množice. Če gre verjeti stari ljudski modrosti »kdor prvi pride, prvi melje« bodo le redki čakali uradne poslovne profile. Toda postavlja se vprašanje, če ne bodo padli v isto past, kot na začetku Facebook zgodbe, ko so mnogi za posel odpirali zasebne profile, nato pa jamrali zaradi limita 5.000 prijateljev.
Zanimivo je, da je med najbolj popularnimi plusi profil Marka Zuckerberga, lastnika konkurenčnega Facebooka, ki je včeraj javno objavil, da je njegovo modro omrežje preseglo 750 milijonov uporabnikov.
Če bi se radi predčasno prijavili s svojim podjetjem za poslovni G+ profil to naredite tukaj
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si