Na začetku tedna napovedane, danes že aktivne
06. 10. 2011
Najbolj dobrodošla lastnost komunikacije na družabnih omrežjih je njihova viralnost. Ne lepšega, če vidimo da se naša informacija sama od sebe širi naokoli po spletu - in to brezplačno!
Promocija od ust do ust, oziroma če uporabim tuj izraz word of mouth (mouse) je še kako pomembna, saj uporabniki najbolj verjamejo priporočilu svojih prijateljev. In do nedavnega je bila sledljivost in uspešnost vaše FB komunikacije kar zahteven zalogaj. Pogovori na strani imajo eno zelo dobrodošlo lastnost - vidijo jih namreč tudi prijatelji naših uporabnikov, ki pa niso nujno (že) naši fani. Seveda je to pomembno za branding, za iskanje novih potencialnih fanov (strank) in posledično tudi povečanje prodaje.
Na začetku tedna pa je Facebook napovedal update vpogledov (insights). Zagotovo ste na vaši strani našli nov podatek
People taking about this - Kako in predvsem koliko so naši uporabniki (fani) delili vsebine naprej. V tej številki bomo našli zajete:
- nove fane
- poste vaših uporabnikov na zid strani
- interakcije na vaše objave (število lajkov, komentarjev, deljenj), bodisi so to objave linkov, postov, fotografij, fotogalerij ali video posnetkov
- odgovore v kvizih na vaših strani, potrditve vabil na dogodke, ki ste jih kreirali na vaši FB strani
- tage (omembe) vaše strani, tako na slikah kot v besedilu
- check-ine na vaših lokacijah (places)
Podatki veljajo za zadnji, aktualni teden dogajanja. Torej je za pričakovati velike odskoke pri tem parametru.
Novosti še ni konec. Če preverite še uradno Facebook sliko se bodo "insights" preselili kar med zavihke vaše FB strani, odpirali pa bodo še nove metrike (likes in reach). Predvidevam, da bomo lahko tu še naprej spremljali ostale konverzije, ki se bodo dogajale.
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si