Koliko fanov je videlo objavo?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Vrnili so se pogrešani vpogledi pod posamezno objavo

24. 05. 2012



Edina stalnica omrežja Facebook je, da ni nič za stalno. Ponovno so se vrnile statistike vidnosti in odzivnosti objav neposredno pod vašo objavo na FB strani. In to v realnem času.

Že včeraj smo lahko opazili možnost kreiranja sponzoriranih objav kar v samem vmesniku za objave, danes pa nam je družba iz Pala Alta dodala še funkcionalnost, ki smo jo nekdaj že poznali in je nato izginila neznano kam. Vrnila se je statistika odzivov in vidnosti posamezne objave neposredno pod posamezno objavo. In statistika prikazov objave in odziv uporabnikov je sedaj v realnem času. Mimogrede, kliknite tudi na vpoglede vaše FB strani, tudi tam se sedaj podatki osvežujejo brez nekaj dnevnih zamikov.

Tako lahko takoj preverimo koliko naših privržencev je objava (slika, video, post) v resnici dosegla. Seveda število prikazov objave še ne pomeni, da je toliko ljudi dejansko tudi videlo in registriralo vašo vsebino. A na njegovem news feedu se mu je vseeno prikazala.

Poleg števila vseh uporabnikov, ki se jim je prikazala vaša objava lahko preverite tudi iz katerega naslova so prišli. Organic številka pomeni, da so to uporabniki, ki se jim je post prikazal v tickerju, so objavo videli na svojem news feedu ali pa na vaši FB strani. Viralna številka pomeni uporabnike, ki so videli objavo na timeline-u svojih prijateljev. Plačljivi prikazi pa se pojavijo v primeru, če ste vašo objavo "porinili" naprej še skozi adse. O tem več tukaj,

Zanimiva pa je tudi druga številka, kjer vidimo koliko privržencev naše strani je dosegla objava. Številka je lahko kar neverjetno visoka, kar nekoliko podre teorijo o 10% vidnosti (več tukaj).

Ste že opazili novost na vaši strani? Če pogrešate nov prikaz statistik na vaši FB strani je očitno ta rezervirana samo za tiste, ki imajo odprt tudi oglaševalski račun :P



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1