Facebook izgublja svojo moč ?!

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Katero omrežje bo glavno v letu 2014?

11. 12. 2013



Skoraj eno leto nazaj sem zapisal primerjavo Facebooka in žabe v loncu vrele vode. Do danes se situacija ni spremenila. No, iskreno zapisano se je - a na dražje. Sem hotel zapisati slabše, a bo dražje boljša formulacija :P

Facebook kot omrežje za poslovno uporabo je že zdavnaj prerasel orodje gverile in posebnih akcij, ki bi nase vlekle uporabnike kot čebele na med (opažam, da imam danes same živalske primerjave :D). Še se da naresti potres, ki ga čuti sleherni Facebookovec, a je naresti tak tektonski premik že cela znanost. Poklopiti se mora ideja, prava kreativa, brezhibna izvedba in ščepec sreče. No, ampak tako je konec koncev pri vsaki dobro izpeljani akciji. Zakaj potem ta zapis?

Ker moramo prej omenjeni formuli dodati še budget za Facebook oglaševanje. Danes je med vso ofenzivo drugih vsebin na Facebook newsfeedu uporabnika zelo težko izstopati, pasti v oči in na "nišan" miški oz. prstu na zaslonu mobilca. Tudi če objava vsebinsko štima, tehnično vse izpeljano brezhibno, timing objave idealen, call to action primeren ciljni publika se vedno večkrat zgodi, da je izplen, feedback uporabnikov pod pričakovanji. Že sama vidnost posta je po Facebookovih insightih mnogokrat le nekaj odstotkov celotne baze sledilcev. Kaj delamo narobe?

Sploh ni nujno, da je krivda za slab odziv na vaši strani. Dolgo časa se je samo špekuliralo, sedaj je postalo uradno. Pri Facebooku so v zadnjem blogu jasno zapisali, da je prava strategija kombinacija dobre vsebine in pravilnega, plačljivega oglaševanja. Oziroma, če zbanaliziram zapis - če hočeš res doseči svojo bazo sledilcev in vidnost povečati še na širši avditorij bo potrebno kakšen cekin dati tudi v Zuckerbergov mošnjiček. Drugače bo vaš teoretični doseg celotne Facebook baze le neuslišana želja.

Je Facebook še obljubljena dežela za mala podjetja, ki šele iščejo svoj prostor pod soncem in si ne morejo privoščiti velike oglaševalske budgete? S pravilno zastavljeno strategijo in nastopom na platformi zagotovo, a sladki časi so le še zgodovina. Potrebno je konkretno pljuniti v roke in tudi odpreti denarnico. Ter se počasi začeti ozirati za kakšnim drugim omrežjem. Morda tam plava manj rib, ki bi se ujele v vašo mrežo. A je najem ribiške barke lahko dosti cenejši. Pa tudi manj ribičev bo poleg vas, da bi si zapletali mreže z vašimi.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1